Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas kyrsii viettää koko viikonloppu sukulaisten seurassa.

Vierailija
15.06.2007 |

Pakko purkautua, kun tuntuu että pää leviää.

En jaksaisi yhtään teeskennellä tekopyhien sukulaisten seurassa, argh.

Miksi joillekin ihmisille on ulkokultaisuus niin tärkeää?

Miehen suvussa teeskennellään viimeiseen asti, kuinka mahtavan lämpimät välit meillä on ja koko suku kuin yhtä suurta perhettä, vaikka totuus on aivan toinen =((

Ja kun itse en jaksa osallistua yhtä innokkaasti teeskentelykerhoon, pidetään minua tietysti tylynä.

Sama kylläkin sille, mutta voi kun voitais edes yrittää olla rehellisiä sekä itselle että toisillemme.

Tässä ei nyt ollut mitään tolkkua, mutta vähän helpotti kun sai avautua.

Toivottavasti kukaan ei saanut kirjoituksestani pahaa mieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä jotkut juhlat?

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei ole mikää pakko mennä sinne, herranen aika, aikuinen ihminen eikä osaa jäädä pois. Ei edes juhliin tarvi mennä.

Ja äläkä vaa ala sanoo et ku miehen mieliks pitää mennä. Ei tasan tarkkaan tarvi! Jäät pois niin ei kenenkää tarvii nähä sun nyrpeetä naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio näyttää nyrpeätä namaa, aion olla korrektin kohtelias.

Vastaan jos kysytään, mutta oma-alotteisesti tuskin paljon keskusteluja availen. Onneksi paikalla on sentään muutama mukavakin sukulainen.

Noh, maanantainahan tämä on jo ohi =)

Vierailija
4/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt käynnit minimiin, ja taatusti puhuvat miten hankala ihminen olen. Vanhat kotirouvat ihmettelevät ja väheksyvät kaikkien alle 60-vuotiaiden elämän kiireitä ja muita tärkeitä menoja. Mikään ei voi olla tärkeämpää kun käydä heillä säännöllisesti kahvilla kuulemassa pyytämättömiä neuvoja ja arvosteluja.

Juhlissa ym käydään ja omiin juhliimme kutsutaan, mutta säännöllisiin ja turhanpäiväisiin kahvituksiin ei osallistuta. On sen verran matkaakin, onneksi se tuntuu uppoavan selityksenä kun asutaan oih voih niin kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän