libero-vaipoista
Onko kukaan kerännyt libero-vaippapaketeista niitä pieniä pupu merkkejä?Ajattelin vaan että kuinka monta niitä pitää kerätä että saa jotain?
Kommentit (12)
yksi lahja vaatii sen 800 pistettä tai 1000p.
esim :
leikkimatto 800p.
pupukäsinukke 800p.
pyjama 1000p.
sängynpäädynpehmuste 1000p.
Käy kurkkaamassa täällä:
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Club/ClubArticle.aspx?id=26070
Saat jokaisesta ostomerkistä (pupumerkki) 50 pistettä, 800pistettä tarvitset yhteen lahjaan. Sit on myös joku lahja 1000 pisteen arvoinen. Mut käy noilla sivuilla katsomassa.
Hyvää kesän jatkoa!! =)
juuh, ihan samaa hymyilin täällä... =D
Mä sin sähköpostivistin eilen tosta uudesta sähköisestä kerhosta ja tein sinne liberon sivuille omat sivut. Mä en kuitenkaan näe siellä pistekaupassa muuta kuin keräilyohjeet. En siis mitään pisteitä ja lahjavaihtoehtoja. Eli pitääkö mun odotella niitä kotiin tulevia kirjekuoria vai mistä mä näen ne keräilylahjat? No tietääkö joku sitä 6 kk:n lahjasta jotain? Sähköpostissa luki että sivuilla on tietoa lisää ja miten voit noutaa lahja. Sivuilta löysin kuitenkin vaan ilmoituksen et saat lahjan, kun vauva on 6 kk. Pitääks siis ite tehdä jotain? Kiitos, jos joku viitsii selventää asiaa tietämättömälle :)
Mulla oli sama juttu, kesti muutama tunti siitä kun olin kirjautunut että pääsin omille sivulle. Kokeile myöhemmin uudestaan jos sit onnistuu. =) En mäkään ole vielä saanut postissa sellaista keräilykuorta, meidän neiti on nyt 6kk. Toivottavasti pian tulee, mulla on nimittäin jo aika iso pino niitä pupumerkkejä jemmassa.
Keräilylahjat näkyy siellä omilla sivuilla ja paljonko pisteitä pitää kerätä että saa lahjat. 6kk lahjasta; postissa pitäis tulla lappu kotiin ja sit saa hakea lähimmästä lindexistä (jos oikein muistan) ilmaisen lahjan. Toivottavasti saat selvää sekaisesta viestistä.. =)
saa vain jos lapsi täyttää sen 6kk nyt tämän uuden kerhon" aikana...
eli ehdin itse sitä jo liberolta kysyä ja vastaus oli että kaikille (myös vanhoille jäsenille) lähetetään kuoret tässä kunhan ehditään... lähi viikkoina.
mulla ihan sama juttu viestissä lukee että tulosta lappu, jolla saat up&jo 6kk lahjan tai jotain sinne päin ja sieltä näet myös mitä voit pisteillä kertä, mutta ei minunkaaan sivuillani mitään näy. Lähetin sinne palautteen kautta kyselyä, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Meilläkin on nyt 6kk ja kerhoon olen liittynyt jo raskausaikana ja sähköpostinkin antanut ennen kuin oli 6kk, mutta joduin tekemään saman kuin sinä että sain sivuini auki. Taitaa olla niillä sekaisin koko systeemi.
kirjaudu sinne sinään. Valitse ylävalikosta sininen Libero-kerho palkki ja sitten sieltä sivun alareunasta mene kerhosivulle. Minusta kyllä tuntuu että aamulla tuota palkkia ei vielä ollut.
Varmaan kova ryysis, kun yhtäkkiä vain lopettavat " paperikerhon" ja avaavat sähköisen kerhon, jolla on sitten vielä teknisiä ongelmia, ja kerho viivästyy.
Itse olen jo pettynyt koko kerhoon. Pistin kyllä palautettakin Liberolle asiasta. Onko muutkin kuin minä sitä mieltä, että sen perusteella, mitä täälläkin palstalla on puhuttu kyseisestä kerhosta, niin toiset saa enempi postia kuin toiset?
Yhdestä merkistä saa 50p. ja tällä hetkellä lahjoja saa 800p tai 1000p:llä.