Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin voisi myydä/lahjoittaa ylimääräiset liinavaatteet, pehmolelut, lehtien vuosikerrat yms.?

Vierailija
15.06.2007 |

Muutosta jäi " hieman" ylimääräistä tavaraa ja niistä pitäisi päästä eroon. Minne siis voisin lahjoittaa tai myydä seuraavat tavarat:

-vanhoja, mutta siistejä ja ehjiä pussilakanoita, tyynyliinoja ja yksi täkki (kuosit ja värit kylläkin jo pois muodista) --> En haluaisi heittää näitä roskiin ja kaatopaikkoja kuormittamaan, vaan lahjoittaa johonkin

-käsipyyhkeitä (n. 5 vuotta vanhoja, joten hyvässä kunnossa) --> Meneekö pyyhkeet kirppiksellä kaupaksi?

-pehmoleluja (osa jo vanhoja, mutta siistejä ja osa aika uusia) --> Meneekö uusimmat kirppiksellä kaupaksi ja ottaako kukaan vanhoja ilmaiseksi vastaan?

-parin vuoden takaisia Vauva- ja Kaks Plus -lehtiä sekä vuoden 2006 Kodin Kuvalehden vuosikerta --> Nämä antaisin ilmaiseksi, jos joku tulisi hakemaan. Tai ottaiskohan esim. terveyskeskus näitä vastaan, kun siellä tuntuu suurin osa odotushuoneen lehdistä olla jostain vuodelta 2001...

-kirjoja ja CD:itä laidasta laitaan (ei lasten) --> Ostaakohan joku näitä kirppiksellä?

-erilaisia verhoja ja mattoja --> Näissä olisi kamala raahaaminen kirppikselle. Menisköhän esim. Huutonetin kautta?

Tässä nyt muutama esimerkki ylimääräisestä tavarasta. Antakaa lisäksi vinkkejä, missä PK-seudun kirppiksillä tollainen tavara menisi kaupaksi, jos tässä kesällä ehtisi jonnekin kirpparille myymään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi varsinkin, missä saisi myytyä verhot ja matot (katsoin, että Huutonetissä niitä ei juuri huudeta) ja minne voisi antaa vanhoja liinavaatteita!?

Vierailija
2/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan. Itse olen vienyt vastaavaa tavaraa oman kaupungin lastensuojelun perhetyölle, antavat sitten tarvitseville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat myös mielellään lehtiä vastaan tai lehdet yleensä kelpaavat myös esim. vanhusten palvelutaloihin/osastoille.

Vierailija
4/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt hyväkuntoisia vaatteita, astioita, leluja ym. Spr:n Kontti " tavarataloon" .

Vierailija
5/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt sinne jo monta kassia, mutta vielä on moni halukas ilman pehmokaveria.

Kustaankartano sijaistsee Helsingin Maunulassa.

(en ole henkilökuntaa, omaiseni on siellä asiakkaana).

Lasten sairaalat pk-seudulla kuulemma hukkuu jo pehmotavaroihin kun monet muusikot vie täällä niitä juuri esim. lastenklinikalle.

T. kokemusta on : )

Vierailija
6/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi- ja turvakodit voisivat myös olla lahjoituksesta mielissään.