Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Apteekin raskaustestistä?

15.06.2007 |

Kyseinen testi aiheuttaa minulle päänsärkyä, kun se ei näytä MITÄÄN. Ja siis olen kyllä noudattanut ohjeita pilkulleen. En tajua. Viiden minuutin kuluttua pitäisi näkyä jotain tai viimeistään kymmenen. Mutta ei. Kymmenen minuutin päästä ei saisi enää katsoa, mutta eilen vilkaisin piruuttaan kahden tunnin päästä vielä ja siihen oli tullut aivan vieno testiviiva. No, ajattelin, että nega. Eikä mitään, tänä aamuna testasin sellaisella ultratarkalla ja sillä tuli heikko plussa. Päätin yrittää uudelleen sitä apteekin testiä ja sama juttu. Kymmenen minuuttia kulunut, eikä testi näytä mitään. Mitä ihmettä???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa arvella mistä tuo johtuu. Kun mä olen testannut apteekin testillä, toimi ihan normaalisti...

Vierailija
2/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai se kontrolliviivan näytti? Jos ei, niin testi lienee viallinen.

Mulla oli tuossa jokin aika sitten kemiallinen raskaus ja siinä tuli testattua useita erimerkkisiä testejä. Kaikissa muissa testeissä testiajan sisällä saamani haamuviivat haalistuivat lähes näkymättömiin testin kuivuttua, mutta Apteekin testissä viiva päin vastoin voimistui selväksi plussaviivaksi.

Sinänsä tuo testi on kyllä mulla aina näyttänyt oikein eli aina aiemmin negaa ja nyt heikkoa plussaa. Ja samanaikaisesti testasin myös erittäin herkillä testeillä, jotka näyttivät myös heikkoa plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mokoma näyttänyt kontrolliviivaa. Itsekin kyllä epäilen juuri kemiallista raskautta. Tein tosiaan sellaisen superherkän testin ja se oli positiivinen. Sitten tein eilen predictorin ja se taas oli nega. Ja nyt tänä aamuna vielä sellaisen surullisen kuuluisan apteekin testin, joka oli heikko plussa. Jotenka hormoniarvot ovat niin kauhean matalia, etten oikein raskauteen usko.

Ilmeisesti nuo aiemmin kokeilemani olivat tosiaankin yksinkertaisesti viallisia, sillä viivaa ei tosiaan ollut minkäänlaista, ei kontrolli- eikä testiviivaa. Ja siis tein sellaisia viallisia yhteensä kolme, kunnes tämä yksi sitten toimi ja näytti kontrolliviivan heti!!! Aika huono mäihä voi olla ihmisellä ;)

Vierailija
4/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kemiallinen raskaus ?

Vierailija
5/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein myös apteekin testin eilen eikä siihen tullu yhtään viivaa, ei edes sitä kontrolliviivaa. Sinne meni 6 euroa hukkaan.

Vierailija
6/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vois saada ehkä jotakin hyvitystä, siihen tarvitaan sitten niitä numerosarjoja paketista eli ne tarvis olla tallessa.

Itse käyttänyt kanssa kahdessa raskaudessa Apteekin testiä ja toiminut moitteetta kerrasta eli.... erässä on oltava vikaa.

Vierailija
7/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ollut älynnyt ottaa niitä pakkauksia talteen. Ilmeisesti kuitenkin liikkeellä on virheellinen erä. Saapa nähdä, saanko rahat takaisin, ainakin mielenrauha vähän palautui. Olin jo ihan ihmeissäni, kun ei mitään näkynyt...