Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte, kun sain ajan pelkopolille ja nyt

Vierailija
15.06.2007 |

sitten kuulin, että taysin kaikki ajat peruutettu syksyyn asti.. Miten tämä on mahdollista ? Mitä teen, kun sinn eon kuitenkin pakko päästä purkamaan edellistä hätäsektioon päättynyttä synnytystäni ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti?

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssisin sisään sinne missä synnyttämään tulleita otetaan vastaan. Minulle kävisi, jos antaisivat heille sopivan uuden ajan, kunhan ei olisi liian myöhään suhteessa laskettuun aikaani. Muuten tekisin istumalakon synnärille jos aikaa ei meinattaisi antaa.

Olen käynyt pelkopolilla ja siitä oli todellakin apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä, niin sanoivat, että olen liian tervejärkinen sinne. Mitähän tuokin sitten tarkoittaa? Että kaikki pelkopolipotilaat ovatkin heidän mielestään jotain...

Vierailija
4/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etpä paljon menetä, vaikka et sille pääsekään. Itse kävin pelkopolilla juuri siksi, että edellinen synnytys oli päätynyt sektioon ja kohtelu oli kyllä aikas nuivaa. Kätilö oli ensin vartin myöhässä ja sitten hänen ainoa " lohdutuksensa" oli, että kyllä me ollaan täällä ammattilaisia ja osataan varmasti hoitaa asiamme. Älä suotta ole huolissasi. Yhteenkään kysymykseeni hän ei osannut/halunnut suoraan vastata ja lopulta totesi, että minulla on vääränlainen asenne.

Kävin sitten Vammalassa juttelemassa ja päädyin lopulta synnyttämäänkin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi