Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain maailman kauneimman sormuksen äsken : )

Vierailija
15.06.2007 |

Tosin itse sen valitsin, mutta se oli juuri sellainen kun halusin.

Menimme 6 vuotta sitten naimisiin ja silloin oli vain näitä paksuja sormuksia yhellä kivellä uupotettuna, sorruin sellaiseen valkultaisena (kihla keltakultaa) aika paksumöykky sormusta siis sormessa.

Nyt sain uuden, siron kauniin valkultaisen sormuksen johon kuutioon istutettu 16 pientä timanttia, Aivan satumaisen kaunis ja siro ja vieläpä tosi edullinen! (210e).

Olen niin onnellinen, mutta kyllä minä toivon, että mies antaa sen minulle herkemmin, äsken yritti sitä tuossa tyrkyttää kun TISKASIN, sanoin että hieman on nyt huono hetki.

Hän ei ole meinaan koskaan kosinut minua, minä kosin häntä 6 v sitten...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla vien sen takaisin kauppaan jos se ei sormeen asiallisesti tule laitettua...

Miten voi olla niin vaikeaa kosia/sanoa ne tärkeimmät sanat?

melkein 10v. jälkeen?

ap

Vierailija
2/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että mies olisi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua niin ei sitten halua, voin elää avoliitossakin, mutta oliksihan kiva JOS haluaa elää avioliitossa kuten ilmeisesti haluaa, että voisi ne tärketä sanat sanoa..

ap

Vierailija
4/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkas aika rankasti vituttaa jos se olis sanoista kiinni koko LIITTO!

Vierailija
5/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin tosissaan sen avioliiton kanssa. Voisi jotenkin osoittaa että on tosissaan ja siihen tarivtaan minusta niitä tärkeitä sanoja.

ap (ja tämähän on ätysin makukysymys)

Vierailija
6/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se ekä sormus se mikä on Jumalan silmien edessä vihkinä mun käteen laitettu ja siunattu. On se tärkein sormus mikään uusintasormus ei koskaan olisi saman arvoinen. Koska siitä puuttuu se siunaus.

Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
7/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niitä tarvitse. Koska tiedän miehni rakastavan juuri minua. Kaikki muu on turhaa ja maalista.. mutta jos ihmisellä on huono itsetunto niin eihän sille sitten voi mitään.

Vierailija
8/17 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk kun oltiin olut naimisissa miehen salarakas paljastui joten ehkä vähän tunsin itseni loukatuksi..

Minusta näin ollen encore ei olisi tyhmä vaihtoehto, toki ymmärrän jos minä en saa ymmärrystä kun en jaksa juurta jaksane asioita selittää.

ap

Vierailija
9/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama edessä huomenna, eilen siitä kirjoitinkin tänne =) Pääsen valitsemaan itselleni uuden sormuksen. Mietin ottaisinko valko- vai keltakultaisen? Luultavimmin valko...

Vierailija
10/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen sävellys elokuvasta Piano. Tähän sormukseen ei voi niin pitkää kaivertaa. Ehkä Part 2?

: )

ap

Vierailija
11/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen sormuksen kanssa naimisissa!

Kaikilla ei ole edes sormusta...

ap

Vierailija
12/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt sain uuden, siron kauniin valkultaisen sormuksen johon kuutioon istutettu 16 pientä timanttia, Aivan satumaisen kaunis ja siro ja vieläpä tosi edullinen! (210e).

Vierailija
13/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan hänen siitä iloita!

Tiedän kyllä täysin mitä ajat takaa noilla lasin palasilla. Joillekin ne riittää..

Vierailija
14/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei mikään sormus voita.

Vierailija
15/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinpalasia tosiaan =) Mutta jos olet itse tyytväinen, niin hieno juttu ap!

Vierailija
16/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myyjä sanoi, että se pitäää varmaan huoltaa n.4 v päästä koska kivet varmaan lohkee jne.

Huvikseni kokeilin sellaista kauniit ja rohkeat sormusta ja se ei vaan olisi mun juttu. Mun edellinen 6000mk sormuskin oli mulle liian öky.

Tahoin pienen ja siron : )

Ja mun onnea ei voi kukaan pois viedä joten turha koittaa, tämä mamma voittaa!

ap

Ja hyvää viikonloppua!

Vierailija
17/17 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois, joten en tiedä saanko sitä koskaan sormeeni koska en sitä laita jos ei kosi, sen verran on tässä ollut karikkoista, että saa kyllä kosia.

Paska! : (

ap