Kylläpä v*tutti tänään kaupassa
Olin kaupassa lasten kanssa 2v ja 1v. Kaupassa on tasan 2kpl näitä " autokärryjä" joihin menee 2 lasta kerralla. Toinen autoon ja toinen siihen tavalliseen istuimeen. Lähdettiin tarkoituksella aamusta ettei ole muita asiakkaita koska tyttö jo illasta asti puhui että pääsee auton kyytiin.
Mentiin kauppaan, ei autokärryjä vapaana. Ok, selitin lapselle että nyt on muilla lapsilla autot joten otettiin hänelle oma pikku kärry jota sitten tyytyväisenä työnteli mun perässä.
Eipä siinä, ajattelin itsekseni että kyllä meillä oli huono tuuri kun kaupassa ei näkynyt ketään mutta autokärryt oli menneet...
Kunnes hyllyn takaa työntyi auton sininen keula ja kyydissä istuu n.8-10v poika! Huutaa rivouksia äidilleen ja hyvä että mahtui kyytiin. Istui takapuoli siellä penkissä, jalat ikkunasta ulkona ja käsillä läpsytti hyllyn reunoja ja ronkki kaikkea mihin sai kätensä osumaan. Katsoin pahasti ja äiti oli niin kuin ei mitään Minun 2v tyttö katsoo ihmeissään ja sanoo, " ei ole ison lapsen lapsen auto, on pikkulapsen auto" . Tyttö oli kuitenkin onneksi onnellinen omista kärryistään joihin sai lappaa tavaraa joten se siitä sitten.
Kassalla oli toiset autokärryt, 3kpl varmaan just 18v poikia jotka olivat lastanneet auton täyteen kaljaa ja nauroivat räkäsesti kuinka hauskaa oli ottaa lasten kärryt. ;(
No, jäi autoilut ajamatta nyt meidän kauppareissulla, äitiä ottaa enemmän päähän kuin lasta. Onneksi. Vituttaa silti.
Kommentit (29)
Ja ihan vain sen takia että lapsi tykkää niistä enemmän koska niissä on katto ja ehden ratin autokärryissä ei. Joskus on tullut mulkoiluja kahden lapsen mammoilta.
ollapa kotiäiti, kun suurin murhe on saako autokärrit vai ei..!
Ei ole vammainen.
Ihan sinänsä fiksu jätkä.
Mutta neurologisia ongelmia on rutkasti ja ne eivät päälle päin näy.
Ja jos olisin poikani sinne tunkenut, olisin käyttäytynyt juuri niin kuin ap:ta vastaan tullut äiti. katsonut vähän häpeissäni muualle.
Monta vuotta jaksoin ihmisille selitellä poikani käytöstä, mutta nyt mielummin välttelen katseita ja olen kuin en huomaisikaan.
Kurjaa, että nuoret ottivat lastenkärryt piloihinsa.
Mutta sellaistahan se on.
Itse tein tyhmempiäkin juttuja nuorena ja ihan vastuullinen aikuinen minusta tuli.
Siinä iässä nyt ei vaan ainakaan remakassa kaveriporukassa tule ajateltua, että mitäs jos jonkun pikkutyttö haluaisikin ne kärryt...
Huono tuuri teillä, mutta etteköhän selviä yli siitä;-)
Eivätkä kertaakaan ole sen jälkeen niihin halunneet :-)
kun ehdittiin ottaa viimeiset autokärryt ennen heitä. Minulla oli kyllä lapsikin niissä, alle 3-vuotias.
Ja ihan normaali lapsi on. Kyllä 8-10 vuotiaiden kuuluu vielä olla lapsellisia!
että ne autokärryt on monesti ihan resuja, ei rattia, tai ovi roikkuu, kun isot lapset niissä ovat. Toinen asia jonka olen huomannut on se, että monet ottavat niitä kaukalokärryjä ja laittavat vauvalle tarkoitettuun kaukaloon kassinsa, ja itse kun tarvitsisi niitä kärryjä, niin ei ole ja ei kuin autoon takaisin hakemaan oma kaukalo ja tavaraa ei kunnolla mahdu enää kärryyn. Ja sitten joku nainen pukkelee kassiansa niissä kärryissä tyytyväisenä. argh!
Vierailija:
kun ehdittiin ottaa viimeiset autokärryt ennen heitä. Minulla oli kyllä lapsikin niissä, alle 3-vuotias.
jos aikuiset miehet ajelevat lastenkärryillä ja jos koululainen on tungettu lastenkärryihin. En ole itse vastaavaa nähnyt.