Lihavavien naisten miehet eivät petä!
Tai varmaan on poikkeuksiakin, mutta tuttavapiiristä (paljon lihavia naisia:) niin jokaisella mies, joka palvoo maata naisensa jalkojen alla. Johtunee siitä, että jos menee lihavan kanssa naimisiin niin menee puhtaasti rakkaudesta? Varmaan on hoikkiakin, joilla rakastava mies, ei nyt tarvitse raivostua....mutta mistähän johtunee, että niin moni hoikka, kiva ja kauniskin joutuu petetyksi....
Kommentit (11)
minusta kyllä puolisot yleensä aina muistuttava toisiaan erehdyttävästi.
miehet menevät naimisiin lihavan naisen kanssa. Oiskohan lihava sitten oikeasti leppoisampi:)
ne ottaa lihavan, koska voi luottaa, että lihava ei petä.
Samasta syystä vanhempi mies tekee nuoremman naisen kanssa lapsen: sitoo naisen kotiin. Tämän on kertonut juuri tuollainen varakas hyvässä asemassa oleva 55 v mies, joka nai 35:n.
Suhde toiminut aina hyvin, ja onhan miehenikin paino vaihdellut.
Tulipa mieleen vanha klisee että ihastuu ulkokuoreen, rakastuu sisimpään. Se ei silti tarkoita, että kulkee tukka likaisena ja ei huolehdi yhtään itsestään. Kaikki sellaiset parisuhteet, missä esim. mies kytännyt vaimon syömisiä hysteerisesti(vaikka vaimo olisi hoikka) eivät ole kestäneet. Ne suhteet, mitkä eivät ole ulkonäön varassa, kestävät.
Itse tosiaan jojoilija painon kanssa, kasvomallin töitä olen tehnyt menneisyydessä 6 vuotta. Koskaan ei ole mies haukkunut ulkonäköäni, enkä minä hänen. Sanonkin, että KUNNIOITUS avioliitossa on tärkeintä.
Siellä on massaa ympärillä, joka puristaa? En tiedä pitääkö paikkaansa. Minulla on rinnakkaissuhde miehen kanssa, jonka vaimo on tosi iso (käyn heillä vaimon ollessa töissä) ja mies rakastaa vaimoaan syvästi, mutta ei tykkää hänen ulkoisesta olemuksestaan, vaan kokee kiihottavammaksi normaalivartaloisen/näköisen naisen.
Vierailija:
Eikä jätä, vaikka mies pettäisi...
itteäs aamulla peilistä, samaa ihmettelen ukko" miehestä"
Vierailija:
En minä mieheltä muuta halua kuin sitä hyvää seksiä jota hän pystyy tarjoamaan. Muu ei kiinnosta.
Vierailija:
Vierailija:
ne ottaa lihavan, koska voi luottaa, että lihava ei petä.Eikä jätä, vaikka mies pettäisi...
nuori, hoikka ja kaunis ja sitten lasten jälkeen ylipainoinen ja väsähtänyt?