Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskainta rakentamisessa? Mistä eniten riitoja ja väsymysraivareita?

Vierailija
14.06.2007 |

Miehen kanssa pärjää ihan hyvin, mutta alkaa ottaa päähän kun niin moni on neuvomassa ja jopa arvostelemassa. Toisen mielestä talomme on turhan pieni, ei olisi kannattanut rakentaa ollenkaan, ja toisen mielestä ihan mielettömän suuri ja ei ikinä saada sitä maksettua. Ehdottomasti kannattaa tehdä niin ja ehdottomasti ei kannata tehdä näin ja kyllä vaan meitä kannattaa kuunnella, kun ollaan vanhempia ja kokeneempia (koko suku) tai kun viime kesänä rakennettiin halkoliiteri...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan rankkaa on, että molemmilla on kädet täynnä töitä, toinen kotona ja toinen aina rakennuksella, eikä kummallakaan koskaan vapaata.

Vierailija
2/3 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on perfektionisti, voi jopa väittää että vatupassi valehtelee! Eli arvatkaa vaan tuleeko mistään ikinä valmista kun kun 1/10 millin heittoja ei sallita... Musta on kiva puuhastella kaikkea ja mielestäni ihan kelvollista tulostakin teen mutta alkaa pikku hiljaa mennä ilo remontoimisesta kun aina kun jotain saa valmiiksi niin mies tulee kertomaan mitä kaikkea tuloksessa on vikana!

T:Rakennusalan koulutusta omaava vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaisella on taatusti eri näkemys asiaan :-( Koita siinä sitten pähkäillä, mikä oikeasti on se paras ratkaisu.

Me rakennettiin viisi vuotta sitten ja ylivoimaisesti eniten tympäisi appivanhempien toisaalta välinpitämättömyys ja toisaalta ikuinen negatiivinen arvostelu asiaan kuin asiaan. Olisivat olleet hiljaa, jos ei miellytä, itsellemmehän me kotia teimme. Itse väsähdin myös lastenhoitoon, kun mies oli päivät töissä ja illat yötämyöten raksalla ja minä kotiäitinä kahden pienen kanssa. Helpotti kun oma äitini tuli välistä hoitamaan lapsia ja minäkin pääsin raksalle maalailemaan tai siivoilemaan.

Aina vuokra-asunnossa asuessaan oli ajatellut, kuinka ihanaa on sitten päästä valitsemaan tapetteja, laattoja jne. mutta kun se aika koitti, olin niin väsynyt, ettei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Lisäksi lasten kanssa oli aika hankala kierrellä kauppoja. Meillä toinen lapsi sairasteli rakennusaikaan, joten se toi oman lisänsä asioihin.

Budjetti voi myös tuottaa päänvaivaa, varsinkin jos heti alussa joku asia tökkii ja kustannukset kohoavat reippaasti.

Voimia teille rakentamisurakkaan! Äkkiä ne huolet ja tuskat kuitenkin unohtuu, itse voisin jo rakentaa uutta taloa, mutta kun tuo pihanlaitto on niin hidasta :-) Voimia ja pitkää pinnaa! Nyt ymmärrän miksi rautakaupassa on lauantaiaamuisin niiiin vihaisia miesasiakkaita...