Miten pitkään olet pystynyt pitämään raskautesi " piilossa" ?
Aloitin kuun alussa uudessa työpaikassa hoitoalalla. Nyt on olemassa pieni riski, että olisin raskaana.
Koeaika on 4kk. Pystyyköhän vatsan pitämään piilossa koeajan loppuun. Silloin olisi n. rv 16.
Kyseessä olisi kolmas raskaus. En muista, miten masu on pullahtanut aikaisemmilla kerroilla näkyviin.
Kommentit (17)
Mutta kyllä se maha jo selvästi näkyi, pidin vaan löysempiä paitoja.
la oli marraskuussa ja heinä ja elokuussa vielä uimarannalla ei kukaan huomannut että olisin raskaana. siis töistä kun käytiin uimarannalla niin kukaan ei ihmetellyt mitään. :)
Kiitos vastauksista.
Yksi riski on tietysti, että mahdollinen pahoinvointi paljastaa raskauden.
Onko kenellekään käynyt niin?
AP
ei lähes kukaan huomannut mitään, vaikka en edes peitellyt.
riippuu siitä, kuinka pyöreä olet valmiiksi eli erottuuko maha selvästi vatsaläskeistä vai ei...
Naapurit ihmetteli sitten kun kävelin vaunujen kanssa, et kenenkäs vauvaa lykin oikein :)
et en oo ees mikään lihava, vaan aivan normaalipainoinen.
noin puoleenväliin. Sitten voin kertoa kaikille. En jaksa ennen hössötystä ja taivastelua, koska olen niin pelokasa keskenmenon suhteen.
Tikkulaihasta huomaa usein jo aikaisemmin raskauden...
Toisaalta taas yksi ystäväni on myös vähän pyöreämpi ja silti raskaus erottui selvästi jo niskapoimu-ultran aikoihin.
Kai se on vaan rakenteesta kiinni, että miten raskaus alkaa näkymään.
Vähän kyllä jännittää, koska en haluaisi potkujakaan saada koeajalla.
ap
rv 20 ja saan piiloon masun. Vain mies huomaa kun tuntee sen tavallisen masuni.
saada potkuja, eihän raskauden takia voi antaa potkuja. Minä ihan itse tyhmänä kerron työsopimusta kirjoittaessa että olen raskaana, niin silti heidän oli pakko kirjoittaa työsopimus sinne asti mihin oli alunperintarkoituskin, ei siis vaan äitiysloman alkuun saakka vaikka sitä yrittivät. joutuivat siis maksamaan mulle tayttä aitiysrahaa, ja olin vaan vuoden sijaisuutta tekemässä
Mulla taas on sen mallinen maha että se pullahtaa heti esille. Jo rv 10 maha selvästi pömpöttää. Sen nyt vielä vaatteilla peittää mutta viimeistään rv 15 sitä ei enää salata ja äippävaatteet on kaivettava esille viimeistään rv 12
Tai ainakin näin kahdessa edellisessä raskaudessa. Nyt kolmatta haaveillaan ja mielenkiinolla odotan miten käy.
Kohtu muutenkin ilmeisesti tosi pinnassa. Ekassa tunsin vauvan liikkeet rv 14 ja toisessa rv 12 rv 13 kun kuunneltiin sydänääniä th:kin tunsi kun vauva muksaisi.
raskaudessa, mutta toka olikin jo toinen juttu. En siis luottaisi, että kolmas raskaus pysyy piilossa kovin pitkään
...ekat varovaiset utelut sain rv 22 jälkeen, mutta kun oli talvi ja kuljin paksuissa villapadoissa niin olin jo jäämässä äitiyslomalle kun töissä vasta osa porukasta tajusi minun olevan raskaana (toisen osaston väki, joita näin vain kahvitunnilla). Olen hoikka ja pienikokoinen, mutta niin oli vatsakin.
Toinen raskaus näkyi jo np-ultran aikoihin, istukka oli edessä, liekö lisännyt vatsan kokoa.
Kolmannesta kuljin normaalivaatteissa rv 17 saakka, jolloin vaihdoin äitiysvaatteisiin ja silloin tuli raskauksin ilmi. Istukka takaseinässä.
Molemmilla kerroilla jonnekin viikolle 25 asti ainakin.
ja kaikki eivät olleet siihen mennessä huomanneet minun olevan raskaana...