Monsoonin vaatteet!
Voiko mistään netistä ostaa Monsoonin vaatteita?
Onko Helsingin liikkeessä miten kattava valikoima? Kävin Monsoonin nettisivuilla ja siellä oli ainakin todella kauniita vaatteita.. mistähän niitä vain saisi?!
Kommentit (11)
Paljonko vaatteet suurinpiirtein maksaa?? Paidat? Hameet? Mekot?
Mutta siis etenkin tyttöjen osalta aivan todella suloisia.
Muistaakseni trikoinen pitsipaita oli n. 14 e (vai oliko 16 e) ja sellainen puuvillainen tosisöpö tunika oli jotain 25 e. Ne mekot on varmaan 30-40 e. Jotain pikkukenkiä myös katselin, mutta hintaa en muista. Neuletakit ovat varmaan n. 25-30 e.
Pojillekin oli nättejä housuja jotain 30 e ja pellavatakki jotain 40 e.
Hinnat ovat nyt ihan summittaisia, kun käynnistä on jo yli kuukausi ja onneksi siis hinnat ovat jo unohtuneet, kun olivat niin kalliita.
Ollaan kyllä käytetty niitä paria Monsoonin vaatetta ahkerasti, joita meillä on, joten turhaan niistä ei ainakaan ole maksettu.
Liike on siis Kampissa Accessories-niminen ja ne vaatteet löytyvät sieltä perältä.
Nuo noin hinnatkin riittävät oikein hyvin :)
Noi hinnat on aika pieniä mun muistiini verrattuna... Mä ostin viimeks isommalle takin 85¿, pienemmälle housut 30¿, isommalle huivin 23,50¿, pienemmälle takin 46¿, Isommalle neuleen mekkojen kanssa 40¿ ja pipot molemmille 15¿/kpl.
Sattu oleen kuitti vielä lompakossa, joten noi on faktahintoja. Hinnatkin vaihtelee aika paljon. Muistelisin, että ostin ihan pitkähihaisen trikoopaidan vauvalle ja se oli yli 30¿...
Ja hintaa oli reilut 80e ja pipokin oli jotain 25e eli kyllä siellä minusta kaikki on kalliimpaa kuin Mansikk@ muistelee. Trikoopaidoistakin olen maksanut yli 20 euroa..
Osaako kukaan sanoa löytyykö suomesta auto-farkkuja pojille. On monsoonin nettisivuilla pienten poikien mallistossa ainakin. Olis aika huiput auto-fanille pojalleni :)) Ja osaako kukaan sanoa minkä hintaisia noi farkut suomessa on?
Poikahan itse pukis vaan auto ja mopovaatteita jos saisi vaatetuksensa valita (toki välillä saakin)...olis kiva saada kaappiin lisää vaatteita jotka olis sekä äidin että pojan mieleen...
nim." puuha-pete yms vaatteita kammoksuva mamma" ;)
Ja paidat on tosiaan äkkiä sen 35¿, housut 40¿ paremmalla puolella.. mutta kyllä ne sitten on upeitakin!
Todellakin ihania kaikkien liekki-hirviö-printti-kammotus-vaatteiden rinnalla!!
Voi ollakin, että isommat ovat paljon kalliimpia, mutta niistä ei tullutkaan hintoja tutkittua...
Pitää odotella alennusmyyntejä ja lähteä sitten uudestaan ostoksille.
En jostain kumman syystä ole katsonut poikien vaatteita ;) , mutta käyn vilkasemassa huomenna kun poikkean Kampissa. Kertoilen sitten faktaa saatavuudesta ja hinnoista.
Kampissa on ihan kiva valikoima Monsoonin vaatteita ja ne on niin suloisia. (kannattaa varata miehen luottokortti matkaan ta jotain ;)