Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä arvosanan kirjoitit ruotsista ja minä vuonna?

Vierailija
10.06.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain fiksut vastaavat tänne ;) Työskentelen yliopistolla tutkijana.

T. Se vuonna 1992 L:n kirjoittanut, joka ei osaa ruotsia

Vierailija
2/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1994 - nykymittapuilla matikka ja reaali tosin olisivat e-tasoa.

Enkä ole missään töissä, kun en saa gradua valmiiksi. Ja minusta tulee opettaja, ellei sitten tutkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mika hitto se E on??? t. ei aikaansa seuraava..

Vierailija
4/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin osasin ruotsin hyvin. Nyt en yhtään. Kaikki on unohtunut kun ei tarvi käyttää :(

Vierailija
5/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ihan vain c:n vuonna -93 - ja ope minäkin olen =) - en vain ruotsin...

Vierailija
6/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt kysymykset vaan virittävät tietyntyyppiset ihmiset vastaamaan. Täällä näyttää viettävän aikaansa älykkyyden koko kirjo, ja ääripäiden vastaukset vaan pistävät silmään.

Vierailija
7/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosi oli 2001.

Kävin just ruotsin takia lukion neljässä vuodessa. Kävin kaikki pakolliset kurssit vähintään kolmesti läpi, että pääsin kurssista läpi. Tuo ämmä antoi mulle kokeesta esim. nelosen, vaikka kaveri sai samoilla pisteillä vitosen...

Ja kun tuo yo-koe tulikin A:na takaisin, tuo ämmä oli todella äimistynyt. Koska hän sanoi, etten mä pääse noilla pisteillä koetta läpi. Ja vikan ruotsin kurssin kävin neljästi läpi eikä silloinkaan tullut kuin nelonen. Mutta kiitos reksin, sain kokeesta viitosen (reksi oli käskenyt maikkaa antamaan viitosen, muuten olisin varmaan vieläkin lukiossa..).

EN puhu, EN ymmärrä enkä halua ymmärtää ruotsia. Paska kieli.

Vierailija
8/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vuosi oli 2001.

Kävin just ruotsin takia lukion neljässä vuodessa. Kävin kaikki pakolliset kurssit vähintään kolmesti läpi, että pääsin kurssista läpi. Tuo ämmä antoi mulle kokeesta esim. nelosen, vaikka kaveri sai samoilla pisteillä vitosen...

Ja kun tuo yo-koe tulikin A:na takaisin, tuo ämmä oli todella äimistynyt. Koska hän sanoi, etten mä pääse noilla pisteillä koetta läpi. Ja vikan ruotsin kurssin kävin neljästi läpi eikä silloinkaan tullut kuin nelonen. Mutta kiitos reksin, sain kokeesta viitosen (reksi oli käskenyt maikkaa antamaan viitosen, muuten olisin varmaan vieläkin lukiossa..).

EN puhu, EN ymmärrä enkä halua ymmärtää ruotsia. Paska kieli.

Vierailija
9/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän lukio oli huonoin ruotsissa. Paikkakunnan lukioista, just meidän lukiossa tuli eniten noita A:ta ja B:tä. Just tuon ämmän takia. Vuonna 2001 paras ruotsin yo-numero tais olla M ja senkin sai tuo ämmän suosikkioppilas, joka veteli joka kokeista kymppejä.. Ja just noiden ruotsinkurssien takia aika moni jäi neljänneksi vuodeksi lukioon.

Vierailija
10/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä onkin, että kaikkien pitää nuolla suomenruotsalaisten persettä! Kyllä ne saa luvan puhua suomea, kun kerta Suomessa asutaan tai muuttakoot sinne Ruotsiin.

Mutta ai juu, mä unohdin jo. Tämähän oli ainoastaan L:n kirjoittaneille, ei muille.

Vierailija
11/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei enää tarvitse!

Vierailija
12/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ruotsista, matikasta M, enkusta ja äikästä muistaakseni B:t. Yleisarvosana oli c, enkä koskaan tehnyt yhtään mitään koulun eteen. Olin iltalukiossa, eikä siellä ollut edes läsnäolovelvollisuutta, joten kävin lähinnä syömässä ja kielten tunnilla.

Mä oon aina tykännyt ruotsin kielestä ja harmittaa, etten sitä sitten yhtään edes osaa...

Vierailija
13/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei harmita, mutta jäi vain 2 pistettä laudaturista :/

Vierailija
14/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas täällä paljon laudatureja hmmmm......

Vierailija
15/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruotsi on aina ollut mielestäni ylihelppo kieli, nyt tosin treenin puutteessa taidot pahasti ruosteessa

Vierailija
16/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidot ruosteessa, vaikka olin tosi hyvä oppilas, aina 10 ja 9 koulunumerot, ei ole tullut käytettyä.

Vierailija
17/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

L:nä lähti mutta lautakunnassa tippui 2 pistettä niin tuli vain E. En kyllä ole katkera :)

T: Nykyinen ruotsinsuomalainen

Vierailija
19/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että et olisi ehkä saanut A:ta ilman niitä kertauksia?

Opettajanne on joutunut käyttämään Gaussin käyrää. Paras on saanut kymppejä. Normaalijakaumaan verrattuna parhaannekaan ei ollut erityisen hyvä. Jos teille olisi käytetty normaalia pistetaulukkoa, olisi luultavasti valtaosa edelleen siellä koulunpenkkiä kuluttamassa. Säälin todella opettajaanne, joka on joutunut vetämään tuollaista kivirekeä perässään.

Vierailija:

Ja meidän lukio oli huonoin ruotsissa. Paikkakunnan lukioista, just meidän lukiossa tuli eniten noita A:ta ja B:tä. Just tuon ämmän takia. Vuonna 2001 paras ruotsin yo-numero tais olla M ja senkin sai tuo ämmän suosikkioppilas, joka veteli joka kokeista kymppejä.. Ja just noiden ruotsinkurssien takia aika moni jäi neljänneksi vuodeksi lukioon.

Vierailija
20/28 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olisiko se nykyään E vai L, kun en silloin kysynyt pisteistä. Poikani kirjoitti juuri ylioppilaaksi ja sai ruotsista E:n, mutta ruotsi oli 10 päästötodistuksessa. Hän sanoi, että ennen oli tosi helppoa kirjoittaa L, kun kokeet olivat kuulemma paljon helpompia kuin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi