Elä HEITÄ tupakan natsoja maahan pliis =(
Meidän 2v ehti tänään napata suuhun sellaisen rannalla ollessamme.
Kysyin mitä syöt " tupakkaa vastasi " haistoin suuhun ja tumpinhan hän oli syönyt...
Ikävää ettei ihmiset sen vertaa voi roskiin natsoja viedä- ONKO LIIKAA PYYDETTY ??
Kommentit (24)
" kyllä MINÄ roskaan just niinkun huvittaa. tää on MUN maapallo. MULLA on oikeus elää just niinkun haluan, painukaa muut v***uun! MÄ RÖÖKAAN!"
tupakoitsijat on säälittäviä, eikä pelkästään sivistymättömyytensä takia..
Tiesitkö, että alapään paljastaminen julkisella paikalla on siveellisyysrikos? Vahdi vaan kuule sitä kakaraasi paremmin. Minä heitän natsan maahan, kun haluan.
7
mutta mullekin aivan sama mihin laitat tumppisi ja joo minä VAHDIN lastani paremmin =)
t ap
Paras keino estää lapsen tupakan syöminen, on todellakin vahtia lasta ja painottaa sitä, että mitään ei laiteta suuhun mitä ulkoa löytää.
Roskiksia oli kyllä riittävästi ympärillä.
Niitä on markkinoilla.
En tosiaan voi ymmärtää sitä, että tupakoitsijat (suuri osa) eivät koe tumppeja ollenkaan roskiksi. Heittelevät niitä kaikkialle, aikuiset ja mummoikäisetkin. Ja samaan aikaan yritämme opettaa lapsillemme, että ei saa roskata..
Mä olen yksi niistä äideistä, joka keräilee tumpit aina niitä leikkipuistoissa, uimarannoilla yms. lasten leikkipaikoilla nähdessäni. Vien ne lähimpään roskiin.
En ole ikinä itse polttanut.
1) et polta -paras kaikille
2) pidät mukana pientä suljettavaa tuhkista, esim. pilttipurkki
" Minähän teen niinkuin kaluan, koska haluan!!!" Idiootti.
Vierailija:
1) et polta -paras kaikille
2) pidät mukana pientä suljettavaa tuhkista, esim. pilttipurkki
paikoissa joissa ne voi joutua lasten suuhun. että nyt tiedätte mitä te tumppien heittelijät olette.
kehtaatte vielä uhota että " heitämpäs!"
senkin paskiaiset
vastaan-meitä on moneksi! kaikki ei vaan halua yhteistä hyvää tehdä.
ja nro 7:aa kiinnostaa ketju kovasti =)
T ap
ikinen hetki, sekuntti ??
Ei kukaan, siks tupakat sais olla muualla kuin maassa ja lasten lähettyvillä ja PISTE
mutta 7 on pissis, nehän ne siellä salaa leikkiikin kun ei muuten uskalleta olla niin lapsia kuin ovat.
Harmi vaan että tuollaisilla kuin 7 on oikeus lisääntyä, mitenköhän se oman lapsensa myrkyttää?
Olen nähnyt, kun pienelle vauvalle syötetään lääkehiiltä ensiavussa, koska oli syönyt tupakan natsan.
Meillä mies tupakoi, mutta kantaa sellaista matkatuhkista mukanaan, jonne sitten tumppaa esim. juuri leikkipuistoissa, rannalla ja oman pihammekin leikkipaikalla, ja tyhjentää tuon sitten johonkin sopivampaan paikkaan.
Toisten huomioon ottaminen on kohteliasta, ja tuskin kukaan tupakoiva haluaisi lasta tietoisesti tappaa.
Mene jo nukkumaan, niin saat tuon pahimman uhman nukuttua pois, sähän alat kuulostamaan jo meidän 3-vuotiaalta! =)
Yhtä fiksua juttua tulee.... Mutta jatka toki, mielenkiinnolla seuraan kuinka jaksat toistamiseen todistaa omaa älyllistä vajavaisuuttasi.
En tykkää tulipaloista.
Natsat tuhkakuppiin.