Osallistuisitteko polttareihin, jollei ole häihin kutsuttu?
Nyt muut polttarin järjestäjät haluavat minunkin osallistuvan, vaikkei edes häihin ole kutsuttu. Ei olla kavereita tämän morsiaimen kanssa vaan vanhoja naapureita, eikä olla nähty 2 vuoteen. Mutta en haluais ottaa osaa ja vielä maksaakin järjestelystä. Ihmetyttää koko pyyntö, mutta ilmeisesti rahaa haluavat lisää kustannuksiin.
Kommentit (10)
Juuri siksihän me niitä polttareita on pidettykin esim. työpaikan porukalla että voitaisiin juhlista asiaa menemättä häihin. AP:n tapauksessa tilanne on tosin erilainen kun ei koe riittävää yhteyttä morsiameen .Toisaalta olen itse ollut parinkin työkaverin polttareissa vaikken ole ollut yhtään morsiamen ystävä vaan van sietänyt häntä työkaverina.
karsikoot kustannuksia, mutta minun rahojani olisi turha odottaa.
emmekä odota kutsua häihin tietenkään. Mistä rahoista te puhette? kerätäänkö polttariporukalta rahaa häihin vai??????
Lapset 2v ja 4v ja pitäisi hankkia molemmille uudet petit uuteen tilavaan kämppään. Pojat nukkuisivat samassa huoneessa.
Vierailija:
emmekä odota kutsua häihin tietenkään. Mistä rahoista te puhette? kerätäänkö polttariporukalta rahaa häihin vai??????
Siis itse polttarit on morsiamelle ilmaiset ja poolttariporukka maksaa kulut.
Vierailija:
Järjestää työporukalla (tai millä tahansa muulla porukalla) polttarit, joiden osallistujista kukaan ei ole kutsuttuina häihin kuin olla pyydettynä sellaisiin polttareihin, joista kaikki muut osallistujat saavat hääkutsun!
Itse menisin vain siinä tapauksessa, että morsian olisi tosi läheinen ja tietäisin häiden olevan vain lähipiirille. Ap:n tapauksessa en menisi.
" koko porukka koossa" -ideologian takia.
Tietääkö ne polttarinjärjestäjät, että sua ei ole kutsuttu häihin!! Johan se olisi morsiamellekin tosi noloa, että siellä olisi sellaisia, joita ei ole kutsuttu häihin. Tosi outoo..