Teenko vaarin? Ex-mieheni petti minua aikanaan. Mina jatin hanet ja han muutti asumaan toisen naisen kanssa. Nyt ex-mieheni kay minun luonani saamassa kuulemma parempaa seksia.
Itse hoidan seksitarpeeni käyttämällä siis ex-miestäni siihen.
Kommentit (20)
Enkä usko, että siinä on pelkkä käyttäminen (jopa kostaminen, että uutta naista petetään) kyseessä. Siinä mies saa sekä syödä kakun että säilyttää sen. Hänen itsetuntoaan varmasti hivelee, että voi käydä painamassa sekä sua että uutta naisystävää. Sulla ehkä tunteet vielä pelissä?
Huono roolimalli lapsillesi olet.
Ja veikkaan että olet vaan mustis exästä.
Olet " kostosi" jo saanut... mutta tuntuuko paremmalta? Sano sille miehelle että sen muna ei enää kiinnosta ja lopetat seksisuhteen hänen kanssaan. Löydät ihan varmasti jotain parempaa!
Tuntuu kuin olisin narkkari tai tupakoija, joka joutuisi yrittämään eroon paheestaan. -ap
se syyllinen nainen, niin sitten saa ansionsa mukaan. Muuten en hyväksy.
tietysti sukupuolitaudit ovat riski mutta muuten tietää miten mies toimii. Yhdenillanjutuista ei koskaan tiedä minkälaisia ovatten. MInä ainakin pelkäisin väkivaltaa ja pakottamista sellaiseen mihin en halua.
se on niin tuttu ja turvallinen et tekee oikein kipeää ajatellakin et erottais
Oot siis täysin samanlainen kun exäs nykynen - joten ei varmaan aihetta moralisoida tai tuomita sitä nyksää ; )
Hän merkitsee sinulle selvästi vielä liikaa kun haluat häneen valtaa. Ja haluat selvästi kostaa nykyiselle. Entä jos hankkisit ihan oman elämän, sellaisen jolla olisi tulevaisuutta? Ota rakastaja äläkä ole masokisti. Miltä sinusta ihan oikeasti tuntuu sen jälkeen kun hän taas lähtee nykyisen luo?
älä nyt kulti pieni kuvittele että sinä niitä naruja siinä vetelet.
että tuntuuko se oikeasti siltä, että sinä päätät miten asiat menee jos silloin tällöin persettä annat? kyllä se niin on, että sinä olet nyt se helppo pesä sun entiselle, eipähän tarvi uusiin tutustua ja kun sulla kerran on jo sen kuviot selvät, niin ei sen tarvi kenellekään uudelle
naiselle mistään mitään selittää.
jos nyt sulkisit kiltisti jalkovälisi, niin exäsi löytäisi aivan varmasti uuden pimpsan, ja hei: ELÄMÄ JATKUU! JATKA SINÄKIN JO OMAASI!
Jos olisin sinä niin luultavasti käräyttäisin miehen tälle naiselle..Sitten se oikeus olisi tapahtunut.
miehen pitää loppupeleissä jäädä nuolemään näppejään.
Uskon, että eksälläsi on muitakin kumppaneita, kai huolehdit tautisuojauksesta kunnolla ja varman päälle?
Tietenkin teet!