Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huomenta ellit:)

09.06.2007 |

Jihuu!!! ja puntarihan näytti 95.6 kg !!! elikkä onko se niin paljon kuin -1,2kg!!! aivan loistava tunne! ettei ole mennyt ihan huklkaan salilla rehkiminen! vaikka olen mä sortunut jäätelöön viikolla, mutta yrittänyt olen kyllä pitäytyä mehujäässä!

juu, pähkäilin tossa että mulla on vielä 18päivää pillereitä jäljellä... ajattelin varata gynen johonkin loppu kuuhun ja mennä keskustelemaan sen kanssa lapsen teko asiasta ja kysyä samalla että piätäisikö käydä jossain lääkärillä tuon selän takia myöskin. mies jo kovasti haluaisi aloittaa vauvan teon. ja tuskin se ekalla tärppää kuitenkaan (jos meille lapsia suodaan) haluaisin niin kovasti kevät vauvan 2008! tai itseasiassa kertokaa te rakkaat ellit miten pitäisi toimia, pitääkö käydä gynellä jne? kun enhän minä tiedä kun ei ole vielä lapsia.

Ainiin oli mulla teille toinenkin kysymys. mitä mieltä te olette vaikuttaako paino vauvan saantiin? toiset sanoo ettei ole mitään ongelmia ollut ja toiset sanoo että saa yrittää vuosi kaupalla. mulla on yksi ystävä joka on suunnilleen minun mitoissa ja sillä on 3 lasta ja kaikki tullut laakista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla