Minkähän virityksen keksisin lapsille " valjaiksi" suurkaupunkiin?
LÄhdetään ulkomaille, jossa aion vahdata lapsiani silmä kovana. Joudutaan käymään myös ruuhkaisissa paikoissa, joten olen miettinyt, että sidon yhden lapsen itseeni ja mies toisen itseensä.
Olisko kellään hyvejä vinkkejä, millä?
Kuulakseni Jenkeissä tällainen on ihan yleistä jossain päin.
Kommentit (8)
Minäkin olen jollain nettisivulla nähnyt sellaisia hihnoja (juuri niitä avaimenperän näköisiä), mutten löytänyt vaikka googlasin:-(
Miehesi voi sitten pitää toista lasta. Onko teillä yli 4 lasta? Sopikaa miehesi kanssa joku paikka, jossa tapaatte, jos eksytte toisistanne. Paikka voi olla esim. viimeiset rappuset, joissa olitte vielä yhdessä.
jos lapsesi ja sinun välissä on hihna, josta joku aikuinen yrittää epähuomiossa kävellä läpi, voi lastasi sattua todella pahasti. olkapäät on turvallisempaa lapselle tungoksessa tai kädestä kiinni. Niin pysyy lapsi turvallisesti lähellä.
ainakaan 6 vuotiaalle. Toki pitäisin kädestä kiinni oikein ruuhkaisessa paikassa, mutta väljemmillä vesillä joku muu systeemi olisi parempi.
Eikä siitä kädestä sitä paitsi voi koko aikaa pitää kiinni.
kiinnitetään tarralla takaata kiinni. mahtuu ainakin 5v. lapselle. ovat isommat, kun kaupan valjaat. niissä on pitkä hihna.
väri on vaaleansininen. helppokäyttöiset.
Sellaisia vähän niin kuin venyvän avaimenperän näköisiä vempaimia, joiden toinen pää tuli aikuisen ranteeseen, toinen lapsen.
Olisikos ollut joku Jenkki-sivusto?
Itse " ulkoilutin" juuri pari päivää sitten kuopusta hänen leikkiessään koiraa (meillä asuu nykyään pieni koira) siten, että hänellä oli nukenkantoliina sidottuna vyötärön ympäri. Huvitti jossain vaiheessa hänen kävellessään, etten aikoinaan hänen ollessan vuoden ikäinen keksinyt samaa :-). Tosin ei varmasti " oikeasti" toimisi.