Danielin pikkuveljelle nimi
Hei,
nyt kaipaisimme kipeästi apua. Esikoisen nimi on Daniel ja sukunimi on ulkomaalainen. PIkkuveljellä on ristiäiset pikapuoliin, eikä nimeä ole löydetty.
Nimen pitäisi vääntyä englanniksi ja suomeksi, eikä se saisi olla liian kummallinen eikä liian lähellä Danielia (ei mielellään d:llä alkava).
Olisiko ideoita :-)?
Kommentit (7)
Tällaisia ihania nimiä tuli mieleen, (aivan ihanan Danieliln jälkeen ;))
Mikael
Rafael
Manuel
Aaron
Oliver
Eliel
Eemil
Alvar
Aamos
Nikolas
Luukas
Niklas
Topias
Matias
Julius, Benjamin, Patrik,Kristian, Jasper, Werneri, Thomas, Matteus, Matias,
Daniel on nimi, jota olen rakastanut "aina"!! :o) Jos mulle joskus oma poika tulee, hänestä hyvin suurella todennäköisyydellä tulee juuri Daniel. Ja jos Danielini saisi veljen tämä olisi...
Alec
Tomas
Patrick
Bruno
Tristan
Gabriel
Eliel
Adam
Elliot
Mulle ei itselle tule, mutta pidän myös hyvin paljon....
Sebastian
William
Ian
Ben
Mark
Edellisiä lukematta:
Adrian
Eemil
Joakim
Jonatan
Linus
Lukas
Matias
Mikael
Oliver
Ossian
Rafael
Tobias
William
Kiitos hyvistä ideoista. Miehen kanssa tuntuu olevan mielipiteet vain kovin kaukana toisistaan, joten yhteistä suosikkia on vaikea löytää :( .
El-loppuiset nimet täytyy hyllyttää saman tien, koska minusta ne ovat liian lähellä Danielia.
Minua miellyttää Eemil kovasti, mies ei taas syty yhtään, ja parin muun nimen kanssa on päinvastoin. Jotta asia ei olisi liian helppo, en haluaisi myöskään liian ruotsalaista nimeä, se rajaa tietysti tuosta aika monta nimeä pois.
Mutta kiitos ideoista, tuon listan avulla pääsemme varmasti eteenpäin, tällä viikolla päätös pitäisi tehdä :D .
Samuel.