Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys jäykkäkouristusrokotteesta (aikuiselle)
07.06.2007 |
Sain tiistaina jäykkiksen ja nyt ihan kirjaimellisesti hapa on jäykistynyt.
Rokotus kohdassa on kova ja kipeä patti (öisin herää jos kääntyy sille puolelle) ja hapa kramppaa ajoittain (tekee aika kutaa).
Eli onkohan tää ihan normaalia vai epänormaalia? Mitä oireita teille on tullu ko. rokotteesta?
Kommentit (3)
Kyllä mullakin on käsi kipeä, sattuu jos sillä kyljellä on. Ei kuitenkaan ihan noin kipeä kun sulla vaikuttaa olevan. Voithan sä kysyä terkkarista mikä on normaalia vielä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan normaaleja noi sun, kävin tänään itte, eli katso haulla dt rokote.
Alue: Aihe vapaa
ei mitään oireita.