Jos anoppisi inhoaisi sinua niin paljon, etta kieltaisi jopa vierailusi, olisiko mielestasi ookoo, etta miehesi kuitenkin vierailisi lapsineen?
Eli olisit ainoa ulkopuolinen?
Kommentit (10)
Miehen pitää puolustaa perhettään ja vaimoaan!
ja tämä siis minun mielipide
Eiväthän lapset ole minun OMAISUUTTANI, he ovat minun kasvatettaviani, ja minun kuuluu taata, ettei heiltä puutu sukulaissuhteita vain sen takia, etten minä tule toimeen jonkun lähisukulaisen kanssa (tai sukulainen minun kanssani).
Eli anopin ja minun riita on meidän kahden välinen. On lapsellista kostamista, jos estän mummin ja pojanlasten yhteydenpidon.
Jos nimenomaan on niin, että anoppi inhoaa miniää, eikä päinvastoin. Minusta miehen pitää puolustaa vaimoaan ja sanoa äidilleen, että jos vaimo ei ole tervetullut, ei kylään tule kukaan perheestä.
Olen sanonut, että turha odottaa että saisi likan sinne hoitoon, mutta koska en halua että lapsen mummu- suhde katkeaa, vierailut tehdään nykyään valvotusti eli mieheni on mukana/ yötä.
Tämäkin vituttaa, en anna varamaan ikinä anteeksi sitä mustamaalaamista!
ap
Voithan sanoakin anopille suoraan tai välikäden (miehesi kautta), että lapsenlapset pääsevät mummolaan vain niin kauan, kun suhde pysyy korrektina.
Vierailija:
Jos nimenomaan on niin, että anoppi inhoaa miniää, eikä päinvastoin. Minusta miehen pitää puolustaa vaimoaan ja sanoa äidilleen, että jos vaimo ei ole tervetullut, ei kylään tule kukaan perheestä.
Anoppi lisäksi todellakin sitä sorttia että haukkuu kaikkia avoimesti joista ei pidä (enää); kuultu on miehen veljen eksät....
ap
Sitä ennen en suostunut näkemään häntä yli 10 vuoteen, eikä hän nähnyt lapsenlapsiaan kertaakaan. Mies kävi muutaman kerran. Kotiini en ottanut, emmekä myöskään ilmoittaneet uutta osoitetta.
5
Minun lapsianihan ei päästetä edes mieheni seurassa sellaiseen paikkaan jossa lapset saisivat kuunnella haukkuja äidistään.
Miehesi on _sinut_valinnut_ puolisokseen_, miksei hän puolusta perhettään?
Menkää porukalla, joskus. Jos ei sinua huolita, lähetä pelkkä miehesi sinne. Kun menette kaikki, käyttäytykää sekä sinä että anoppi suunnilleen toisianne sietäen älkääkä haukkuko toisianne lapsille. Näin lapset saavat mummosuhteen.
Anopille voi sanoa että jos lapsia haluaa nähdä, pitää muistaa että lapsia ei olisi ilman sinua, ja että lapset ovat sinun.
mies saa käydä siellä jos haluaa, mutta lapsiani en sinne anna.