Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vaatteet häihin?

07.06.2007 |

Mistäköhän löytyisi vaatteet häihin? Olen häiden aikaan 27. viikolla, ja häät ovat pohjoisessa, keleistä ei voi tietää..

H&M:llä kävin Itäkeskuksessa viime viikonloppuna, eikä siellä ollut mitään juhlavia mammavaatteita.. toki A-linjainen mekkokin voisi hyvällä tuurilla mennä, olisko kellään vinkkejä?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa pohjoiseen häihin heinäkuun alusta ja löysin pitkän etsinnän jälkeen Indiskasta empire-linjaisen mekon, jonka aion häihin laittaa. Esim. VeroModasta ja Indiskasta löytää tuommoisia rintojen alta rypytettyjä mekkoja aika paljonkin. Kannattaa tsekata!

Olen muuten itsekin häiden aikaan viikolla 27, ollaankohan samoihin häihin menossa :-)

Vierailija
2/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni iltapuvun ihan normaalista mallistosta. Numeroa suurempi kuin tavallisesti, kangas hieman antaa periksi. Liikkeessä ottavat hieman sisään rintojen kohdalta, jotta istuu nätisti päällä. Tarvin pukua viikolla 23, 30 ja 37. Myyjä meinasi, että kevyesti menee koko raskauden ajan, ja niin epäilen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta ihana paikka. vaatteet on hinnakkaita mutta laadukkaita. Just ostin sieltä liituraitahousut (vaaleanpunaiset) kun en halua mekossa mennä turvonneillä jaloilla ja ne on tosi hyvät.

www.bebelane.fi on osoite. Mun mielestä ainakaan Lahden tarjona ei todellakaan ole erikoinen ä-vaatteissa...

Katarina

Vierailija
4/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda ja Indiska täytyy tsekata ensi viikolla.

Meidän häät on juhannuksena, joten nämä ei taida olla samat häät. :)

Bebelanessa oli ihania vaatteita, mutta tosiaan vähän kalliita, siihen nähden että niitä tarvitsee niin vähän aikaa.. juhliin voisi ajatella kyllä.

Osaatko Katarina1978 sanoa minkälaisia Bebelanen koot ovat? Itselläni kun koko 38 on yleensä sopiva (joskus ehkä 40), mutta onkohan nuo ulkomaiset vaatteet kovin niukkoja? H&M:n vaatteissa käytän kokoa 38 tai M. Vaatteet pitäisi tilata aika pian että ehtivät häihin mennessä, siksi kyselen kokojuttuja, ettei vaan tule väärää kokoa..

Nuo liituraitahousut oli kans tosi kivannäköiset, mutta aika kalliit, varsinkin kun sen seuraksi pitää ostaa muutakin. Itse ajattelin luonnonvalkoista mekkoa kenties, vaikka häihin menenkin. Morsiamella ei ole valkoista mekkoa, joten siksi ajattelin uskaltautua itse valkoiseen, mikäli en muuta löydä.

Vierailija
5/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin ihan normi kokoa mitä normaalisti eli 40. Ostin sieltä ne housut ja sitten löysin vero modasta siihen sopivan paidan. Lisäksi mulla on sieltä sellainen trikoopaita, missä on se vauvan kuva (valk-beige) ja se on aivan törkeen ihana. Hintansa väärti ja uskon, että ne saa helposti myytyä eteenpäin esim. huuto.net :ssä. Mutta sehän ihan riippuu millaisesta tykkää. Mulla on sen verran tota takamusta, ettei oikein noi hameet istu ja mulla on melkein must olla jotkut tukarit jalassa kun meinaa vähän turvota muuten ;)

Tsemppiä metsästykseen!

Katarina

ps. bebelanessa toimii tosi hyvin myös palautus. Rahat oli tilillä salamana