Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan on mennyt aikaa synnytyksen

07.06.2007 |

käynnistymiseen limatulpan irtoamisesta. Rv 41+0 eilen irtosi limatulppa ja " limaverivuotoa" jatkunut nyt siitä lähin.. äpolilla tänään kontrollissa kohdunsuu 3cm auki ja kohdunkaula pehmeä/kiinteä. Supistuksia ollut epäsäännöllisen säännöllisesti koko viimeyön ja myö tänään... eivät uskaltaneet ruveta käynnistelemään, jospa vaikka itsestään lähtisi.. kyllästyttää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi, aikalailla samanlainen tilanne minulla.. rv40+5, kohdunsuu auki 3cm ja kanavaa 2cm. Äitipolilla sanoivat että syntyy ihan just, mutta siitä huolimatta on viides päivä menossa siitä eikä mitään! Voi miten ymmärrän sinua, hirvittää ajatus että mennään yliajalle koska vauva kasvaa nyt vauhdilla, mun esikoinen painoi syntyessä 4,6kg ja nyt pelottaa että tämäkin kasvaa liian isoksi.. Minulla on ollut epäsäännöllisiä suppareita jatkuvasti ja kovia menkkamaisia kipuja alavatsassa ja ristiselässä.. mut mitään ei silti tapahdu.. Oon jo niin väsynyt ja joka paikkaan koskee.. VOimia sinulle, toivotaan että saamme molemmat kohta " helpotusta" vaivoihin ja päästään synnyttämään!

Vierailija
2/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä_I_T_I:

kohdunsuu 3cm auki ja kohdunkaula pehmeä/kiinteä. Supistuksia ollut epäsäännöllisen säännöllisesti koko viimeyön ja myö tänään... eivät uskaltaneet ruveta käynnistelemään, jospa vaikka itsestään lähtisi.. kyllästyttää...

... siitä, kun olin 3 senttiä auki siihen, kun poika syntyi!

Ilmeisen yksilöllistä tuo avautumisvaihe?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitti syntyi 40+2. limatulppa oli irronnut edellisenä päivänä.

Ensimmäiset supistukset koko raskausaikana alkoivat klo 13, heti säännöllisinä n 4-5 min välein.

synnytyssaliin siirryttiin 17.45 kun auki n 4 senttiä.. klo 18.22 poika syntyi maailmaan 12 min ponnistusvaiheen jälkeen..

helppo ja nopea esikoinen:)