Mille uimarannalle voisi tällainen 125 kiloa painava valas mennä?
Ilman että joku kyylä raportoi heti av:lle? Pääkaupunkiseutu siis kyseessä.
Kommentit (16)
Elä elämääsi ja anna muitten juoruta ja kyylätä jos heillä ei ole elämää!
Itse olin aamun rannalla kahden lapseni kanssa ja minulla painoa on 155kg. Huomashan siellä että osa katsoi ja nauroikin, mutta mitä väliä!? Pääasia oli että minulla ja lapsillani oli mukava aamupäivä. ;)
vaikka olisihan sen halunnut ostaa muutama koko pienempänä. Mutta hyvä ihminen lähde rannalle jos mieli tekee!
Vanhaa en enää suostu päälle laittamaan koska tissit " kasvoivat (tai toinen kasvoi) lasten jälkeen joten ne eivät enää uimapukuun mahdu :(
Kertokaa te muut isot tytöt mistä saa hyvännäköisiä uimavermeitä???
ap
Jos et mielipiteitä veisaa, niin mene nauttimaan!
Mulla vain vatsanahka löysällä, mutta silti aion edelleenkin näyttäytyä bikineissä julkisesti.
Elloksen plus mallistosta löytyy kokoon 60 asti uima-pukuja ja bikineitä.
Kokoni oli alaosa L ja siellä oli vielä xl koko, Olen 162cm n. 79kg joten en tiedä onko siellä siitä isompia malleja. Lindexillä oli myös pitkiä toppeja ja hameita myös uimashortseja isoja kokoja.
kun menet järveen ja rannalla olevat hukkuu, paitti jos nimeomaan haluat niin.. mokomatkin lihavilla ihmisillä ivailjat.
KUINKA MONTA OIKEASTI HYVÄKROPPAISTA LÖYDÄT JOUKOSTA?
Joten sinne vaan hyvällä mielin.
t: 120 kg
Vierailija:
Vanhaa en enää suostu päälle laittamaan koska tissit " kasvoivat (tai toinen kasvoi) lasten jälkeen joten ne eivät enää uimapukuun mahdu :(Kertokaa te muut isot tytöt mistä saa hyvännäköisiä uimavermeitä???
ap
Samapa se on mihin menee, kyyliä löytyy kaikkialta.
Jos uimaan mielii niin sekaan vaan.
Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa onko joku ylipainoinen rannalla vai ei. En siis lupaudu tuijottamaan, saatikka kertomaan siitä täällä av:lla - jokainen saa painaa niin paljon kuin haluaa ja olla missä lystää.
Olen tällainen riutunut riuku, ei tosiaan mikään timmi unelmakroppa, lihaksia ei ollenkaan (imetys vei).
Ei pelkkä paino vartalon esteettisyydestä mitään kerro... Monen ylipainoisen kroppa on varmasti paremman näköinen kuin omani.
jos tollaiset 155 kiloset tulee rantaan... muut ei mahdu
uiminen on mitä loistavin tapa pudottaa painoa ja lisätä kuntoa.