Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko pimittää tienaamani rahat mieheltä?

Vierailija
07.06.2007 |

Mitä mieltä, tilanne on tällainen:

Olen hoitovapaalla, mutta teen harvakseltaan töitä. Pystyn työskentelemään kotona, mitä nyt joskus täytyy hoitaa asioita kaupungilla jolloin joudun ottamaan lapsen mukaan.

Olen tehnyt nyt koko viikon kotona ollessani töitä, ennen kuin lapsi herää, päikkäreiden aikaan ja silloin kun muu perhe nukkuu. Miehen kanssa on sopimus, että kun olen kerran hoitovapaalla eikä ole niin paljon millä mällätä, pistämme kaikki rahat yhteiselle tilille ja ylijäävät säästötilille.

Nyt kuitenkin rupesi vituttamaan, kun koko ihanan helleviikon olen sekä tehnyt töitä, hoitanut lapsen että vielä joutunut tekemään kotihommatkin. Mies on hoitanut hommieni takia lasta 2 tuntia. Enkö minä perkele ansaitse niitä ylimääräisiä rahoja ihan itse??? Tuntuu väärältä, että niilläkin rahoilla sitten ostetaan jotain meetvurstia jota en itse edes syö.

Haluaisin palkita itseni urakasta, mutta onko se väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toiselta saa pimittää mitään, varsinkaan kun yhdesssä on sovittu jotain toista. Samassa helteessä se sunkin ukkosion töissä ollut.

Rahan pimittäminen olisi hyväksyttävää vain jos toinen olisi sairalaloisen kontrolloiva ja yltiömustasukkainen ja pitäisi toista rahattomana voidakseen pitää valtaa tai jos toinen olisi esim alko- tai peliholisti, jolle ei saa rahaa antaa.

Vierailija
2/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimittäminen on idioottimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt stna jossei aikuinen ihminen saa ostaa mitä haluaa.

Vierailija
4/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sitten itke, jos miehesi haluaa tehdä samoin? Eikös hänkin ole uhrannut tämän ihanan helleviikon töissä?

Vierailija
5/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan maksa puolia talouden laskuista?? Jos maksat.. on ne rahat sinun, jos et.. ole hiljaa nainen!! Uskomatonta!! Toivottavasti miehesi rupeaa tekemään samalla tavalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän