Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neuvolatadin mielesta lapsivesi vahentynyt, tunnusteli vatsan paalta... rv 41. Ovatko teidan nlatadit osuneet oikeaan naissa arvioissa?
Kommentit (4)
Lapsivesi nimittäin uusiutuu jatkuvasti. Joka tapauksessa raskautesi on lopuillaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanot että olet huolissasi tms. (vko 39 kuivan lapsen synnyttänyt, lapsivettä vain hiukan.)
Vauva voi tuntua selvemmin myös sen vuoksi että on kasvanut viime viikoilla.
Itse kävin ylimääräisiä yliaikaiskäyntejä vähäisen lapseveden vuoksi, ja alarajalla oltiinkin, mutta ei se vaikuttanut mitenkään käynnistyspäätökseen. RV 42+1 sitten lopulta..
Alue: Aihe vapaa
Nyt kuulema vauva tuntui niin hyvin käteen, itsekin sen huomannut, että uusintareissu tikkutestiin edessä... Onko kokemuksia, että ne tikut voi välillä fuskata?
-AP