Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoo kiristää jo valmiiksi...

Vierailija
07.06.2007 |

Mieheni tytär (7,5v) tulossa meille viikonloppuna. Mä en taas tiedä miten olisin ja mitä tekisin. Kakara puhuu paskaa minkä kerkii ja kotiinsa kun takasin menee niin " juoruaa" meidän elämästä, siis minun ja mieheni sekä 1,5v tyttäremme. Minä kuulemma varastan mieheni rahapussista rahaa ja lähden ryyppäämään. Ja meillä kuulemma tapellaan koko ajan.... mikä ei todellakaan totta ole!!!! Ruoka on sitä sun tätä... tätä ja plajon muuta puhuu äidilleen ja hän kun uskoo tietysti kaiken puhuu sitä eteenpäin...

Siis kannattaa asua pienellä paikkakunnalla...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lapsi tommoseksi päästetty? Eikö isäkään saa kuriin?

Vierailija
2/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mites lapsi tommoseksi päästetty? Eikö isäkään saa kuriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä saa kuriin mutta näitä juttuja kuulee aina perässä päin kun meiltä lähtenyt. Olen ystävällinen ja mukava lapselle ja mennään jäätelölle yms enkä tosiaan " hirmuinen äitipuoli" =) voin sanoa että meillä tyttö viettää " normaalia" elämää. äitinsä ei tee lapsen kanssa mitään. Aamusta iltaan viettää aikaansa oman harrastuksen parissa ja lapsi siellä myös mukana. Ja siellä pelkkiä aikuisia. lapsella ei siis ole päiväkodon ulkopuolella kavereita ollenkaan. Meidän kauttamme on tutustunut minun serkkuni lapsiin.

Vierailija
4/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä meinaan juuri syyttelet äitiä. Jos isä kerta saa lapsen kuriin niin isällä valta saada huono käytös loppumaan. Niin se vaan on.

Vierailija
5/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isä saa kuriin mutta näitä juttuja kuulee aina perässä päin kun meiltä lähtenyt. Olen ystävällinen ja mukava lapselle ja mennään jäätelölle yms enkä tosiaan " hirmuinen äitipuoli" =) voin sanoa että meillä tyttö viettää " normaalia" elämää. äitinsä ei tee lapsen kanssa mitään. Aamusta iltaan viettää aikaansa oman harrastuksen parissa ja lapsi siellä myös mukana. Ja siellä pelkkiä aikuisia. lapsella ei siis ole päiväkodon ulkopuolella kavereita ollenkaan. Meidän kauttamme on tutustunut minun serkkuni lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän