Kuinka kauan kesti tulla raskaaksi kupari kierukan
jälkeen? Tiedän,ettei se ole sen kummempaa kuin et olis ollu ilman ehkäsyä kun siinä ei ole hormonaalista ehkäsyä,mutta kiinnostaa silti tietää! :)
Kommentit (9)
Karkas viesti! :)
Piti laittaa viä et aika nopsaa juu.Mulla nyt eka kierto menossa poiston jälkeen ja tiiän et oon sikiävää sorttia niin jänskättää et kauanko siinä menee.:)
mutta itseltäni kuparikierukka poistettiin marraskuussa 2006, enkä edelleenkään ole raskaana. Mutta tuskimpa sillä ehkäisytavalla tosiaan on asian kanssa mitään tekemistä, toisilla onnistuu nopeammin kuin toisilla!
Onnea yritykseen, toivottavasti plussaat nopeasti!
Mutta siskoni saa toisen kierrukka vauvan reilun vuoden sisällä. Ja siis kuparikierrukkavauvan. Enää ei kierrukkaa saa.. että näinkin..
Mutta tasan kaksi vuotta meni kuparikierukan poiston jälkeen. Mulla on sellainen juttu, ettei lääkärit mielellään määrää ehkäisypillereitä, koska verenpaineilla on taipumusta olla koholla, joten mulle laitettiin kuparikierukka vaikken ollut synnyttänyt siis sitähän ei suositella EI synnyttömättömille naisille, ja se kerkesi olemaan yli viisi vuotta, joten ehkäpä sillä oli jotakin tekemistä sen kanssa, ettei raskaus alkanut. Nyt sitterissä istuu ihana 2kk tyttö-luojalle kiitos !!!!!
Onnea kuumeiluun ja tulevaan raskauteen ! t. emmi ja tiinu 2kk
poistettiin joulukuussa, nyt 5, yrityskierto menossa, yksi tuossa oli välissä ettei yritetty. Sinänsä ei mikään pitkä aika, mutta väkisinkin mietityttää kun esikoinen tärppäsi heti. Kierukka ehti olla tasan vuoden verran.
Samasta kierrosta myös täällä. Eli kierukka poistettiin perjantaina, viikonloppuna olin laskenut tulevan ovulaation ja heti tärppäsi. Ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.
Hei!
Minulta poistettiin kuparikierukka toukokuun alussa ja viime perjantaina raskaustesti näytti plussaa. :)
Kierukka ei tosin ehtinyt olla kuin kolme kuukautta kun tuli tunne että haluttaisiin meidän puolivuotiaalle tytölle pikkusisarus,mutta en todellakaan uskonut että heti tärppäisi. Nyt vain toivotaan että kaikki menee hyvin,en vielä uskalla ihan täysin iloita tästä raskaudesta,vasta ekan ultran jälkeen,kun on varmistus siitä että vauveli on oikealla paikalla.
Musta vähä tuntuu et kans ekasta heti on tärpänny.3 vkoo sit otin kierukan pois ja nyt kp 23/28 ja menkkamasita särkyä on ollu ma asti sekä selkäsärkyä. No katsotaan kuin käy.:)
eli tämän aamuisen haalean plussan perusteella, kuparikierukan poiston jälkeen ehti tulla kahdet kuukautiset. Joten järkyttävän nopeasti.