Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämä ei ole mustavalkoista

Vierailija
04.10.2008 |

minä olen naimisissa ja mies on kaikin puolin ihana. meiltä puuttui vain lapsi, jota yritettiin melkein kymmenen vuotta. tein itsekkään päätöksen ja hankkiuduin raskaaksi kodin ulkopuolella koska mieheni ei lasta minulle pystynyt antamaan. kerroin asiasta miehelleni ja me aiomme kasvattaa lapsen yhteisenä. biologinen isä ei koskaan tule asiasta koskaan kuulemaan. hän on vasta 20-vuotias, eikä varmasti haluaisikaan vielä isäksi. lapsi on haluttu, rakastettu ja kauan toivottu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. -Geenes matter-

Vierailija
2/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen myös hankkiutunu raskaaksi salaa. siis en oo naimisissa.mä vaan halusin lapsen ilman miestä! mä otin ruiskulla kortsusta (jonka muka laitoin vessan roskiin) spermaa ja ruiskutin sisään. tietysti olis voinu käydä huonosti a saada jonku taudin mut onneks ei. kerroin jälkeenpäin isälle ja sanoin että kortsussa oli varmaan reikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia halusin itse valita biologisen isän, enkä tyytyä spermapankkeihin.

Vierailija
4/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi s...tana!

Vierailija
5/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin suoraan jostain tv-elokuvasta, aika raflaaja juoni tosin ja "seuranta-aika" varsin pitkä.

Vähän epäilyttää, miten on miehesi laita, pystyykö hän rakastamaan alsta ehdoitta. Lapsi on joka tapauksessasi sinu lapsi, onhan hänessä 50% sun geenejä ja olet häntä ollut "tekemässä". Jonakin heikkona hetkenä mies voi kuitenkin "irtisanoutua" lapsesta. Ja mitä kerrotte lapselle, jos/kun asia joskus nousee tapetille??

Voimia, jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
6/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon todella ettei mieheni koskaan jätä meitä. en voi tietenkään olla varma. eikä elämässä voi olla kukaan varma mistään. jos mieheni lähtee, hän lähtee viisaasti ja mahdollisimman vähän lasta loukaten. hän on vastuuntuntoinen aina ollut.

Vierailija
7/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole mustavalkoista. Niinpä.

Ymmärsinkö oikein, että teit ratkaisun itse, ja kerroit vasta jälkikäteen miehellesi? Itse olisin keskustellut hänen kanssaan ensin. Mutta ymmärrän ratkaisusi, ja toivotan perheellenne kaikkea hyvää.

Vierailija
8/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa olisi myöntää lapsettomuus ja hankkia sperma klinikalta tai mieheltä, joka haluaa ryhtyä siihen vapaaehtoisesti.

Ap: n temppu on lapsellinen. Mies on vain väline lapsenhankinnassa, vailla mitään oikeuksia tai arvoa???

Aikooko ap opettaa samaa arvomaailmaa myös tulevalle lapselle?

Että on ihan ok ja tosi jees käyttää muita ihmisiä häikäilemättömästi hyväkseen päästäkseen omaan tavoitteeseen?

Tämähän on kuin suoraan jostain tv-elokuvasta, aika raflaaja juoni tosin ja "seuranta-aika" varsin pitkä.

Vähän epäilyttää, miten on miehesi laita, pystyykö hän rakastamaan alsta ehdoitta. Lapsi on joka tapauksessasi sinu lapsi, onhan hänessä 50% sun geenejä ja olet häntä ollut "tekemässä". Jonakin heikkona hetkenä mies voi kuitenkin "irtisanoutua" lapsesta. Ja mitä kerrotte lapselle, jos/kun asia joskus nousee tapetille??

Voimia, jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
9/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta SINÄ, ap, olet ITSEKKYYDEN huippu.

Vierailija
10/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa olisi myöntää lapsettomuus ja hankkia sperma klinikalta tai mieheltä, joka haluaa ryhtyä siihen vapaaehtoisesti.

Ap: n temppu on lapsellinen. Mies on vain väline lapsenhankinnassa, vailla mitään oikeuksia tai arvoa???

Että on ihan ok ja tosi jees käyttää muita ihmisiä häikäilemättömästi hyväkseen päästäkseen omaan tavoitteeseen?

--------------------------------

juuri tällaista olisi ihana mustavalkoinen elämä, missä aina olisi jokin oikea ratkaisu. tietysi olisin ensimmäisenä käynyt purkin kanssa pimpottamassa hyvännäköisen, viisaan ja taiteellisen naapurini ovikelloa ja pyytänyt häntä "lainamaan" siittiöitä. mustavalkoisessa maailmassa napuri olisi tietysti halunnut auttaa pulassa olevia naapureitaan.

mustavalkoisessa maailmassa myöskään lapset evät koskaan joudu kohtaamaan vastoinkäymisiä.

Vierailija
11/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mieheni on teettänyt kyseessäolevan testin kaikille lapsilleen ja niistä on osoittautunut että on kaikken lastemme biologinen isä. Enkä ole loukkaantunut siitä, minulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
12/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi jatkaa enempää.

Joko tämä on huono provo tai sitten olet ihan_oikeasti vaarallisen lapsellinen. Ihmettelen syvästi mikäli tuolla älykkyysosamäärällä kykenee lasta kasvattamaan, ihan tavallisesta perushoidosta puhumattakaan.

Vierailija
13/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rohkeaa tuossa on?

Ehkä rohkea oli huono valinta - rohkea nyt neutraalissa mielessä. Itse en näille palstoille syyllistävästi halua kirjoittaa. Rohkea siihen tyyliin kuin kauniit ja rohkeat - välillä hyvän maun rajoja koetellen. *Hiuksia halkoen selittää...*

Vierailija
14/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyötyä olisi lapselle kertoa totuus jos molemmat vanhemmat ovat alusta loppuun asti kasvattamassa lasta. miksi sotkea pienen ihmisen päätä ja pilata myöhemmin myös biologisen isän ruusuinen tulevaisuus?

Vierailija
15/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottomuudesta ja mahdollisesta raskaudesta, joka myöhemmin osoittautui oikeaksi.

Vierailija
16/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tein ratkaisun yksin. en suunnittellut kuitenkaan asiaa etukäteen, vaan kun tilaisuus tuli, otin riskin.

Vierailija
17/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi jatkaa enempää.

Joko tämä on huono provo tai sitten olet ihan_oikeasti vaarallisen lapsellinen. Ihmettelen syvästi mikäli tuolla älykkyysosamäärällä kykenee lasta kasvattamaan, ihan tavallisesta perushoidosta puhumattakaan.

joo ap on 10. ei lasten kasvattamiseen tai perushoitoon tarvi älykkyyttä. lapsi tulee olemaan rakastettu. kaikki lapset eivät valitettavasti sitä tule kokemaan. se on oma valinta, haluaako parisuhteen kustannuksella hankkia lapsia vai haluaako lapsen kustannuksella "korjata" kuollutta parisuhdetta. kumpikin tapa on varmasti enemmistön mielestä itsekästä. älä kuitenkaa erehdy vertaamaan älykkyyttä itsekkyyteen. moraali on katsojan silmissä, ja sitä ei kukaan voi vääräksi todistaa.

Vierailija
18/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mieheni on teettänyt kyseessäolevan testin kaikille lapsilleen ja niistä on osoittautunut että on kaikken lastemme biologinen isä. Enkä ole loukkaantunut siitä, minulla ei ole mitään salattavaa.

minun mieheni tietää ettei ole lapsen biologinen isä ja asiasta on keskusteltu.

avioliittoon syntynyt lapsi on lain mukaan aina miehen lapsi, ellei mies halua sitä kieltää. myöskään lapsen biologisella isällä ei ole oikeutta vaatia dna-tutkimuksia avioliittoon syntyneeen lapsen kohdalla.