Kun mies pahoinpitelee kerran...
ilman syytä, ihan yllättäen, poti maassa makavaa ja mutraa luita niin voiko vielä ajatella, että kerta on eka ja viimeinen?
Kummatkin shokissa, yhteisiä vuosia 9 ja kaikki piti olla hyvin ei riitaa.
(mies tosi uupunut työelämässä jne).
Onko vertaistukea?
Kiitos asiallisista viesteistä jo etukäteen.
Kommentit (28)
Työuupumus on myös psyykkinen sairaus.
Tsemppiä ap:lle!
Löi ensin maahan ja potki sen jälkeen molemmat silmät kyljet jne.
lääkäri totesi, että menee ainakin 1kk kun paranen fyysisesti.
Kamalanti on se, että olen nuorena kokenut päällekarkaamisen josta käynedelleen terapiassa. Ja nyt näin rakas hakkaa näin pahasti.
Miten ihmisellä voi vain napsahtaa (ei alkoholilla ollut osuuttaa ainakaan erityisesti).
ap
Moni työssä uupunut jopa tappaa perheensä. Koittakaa saada miehelle apua. Ilman sitä ette luultavasti selviä hengissä, puhumattakaan siitä että pystyisitte jatkamaan yhdessä.
Harkitsisin vakavasti poliisi-ilmoituksen tekoa. Tuo ei ollut enää puolihuolimaton huitaisu vaan harkittu pahoinpitely. Sinä makaat maassa ja toinen potkii: kellekään ei jää epäselväksi mitä on tapahtumassa.
Varmaan tosi vaikea tilanne etkä halua tehdä ilmoitusta, mutta en usko että viimeiseksi nimittäin jää...
Lähtisin varmaan suhteesta. Tsemppiä ap:lle.
Ja tuon jälkeen sinä jatkat edelleen yhteistä elämää, koska sillä ihanalla rakkaalla miehellä on työstressiäkin, ja varmaan sinäkin vähän provosoit häntä käymään kimppuusi, eikös juu?
Huokaus.
Mielestäni tuon jälkeen ei pitäisi olla enää mitään keskusteltavaa. Kiitos ja näkemiin.
Hullu ja tyhmä olet, jos jäät. Se EI lopu tuohon. Tuo ei ollut mikään pieni tönäisy tai läimäisy, tai edes yksi nyrkinisku, vaan kammottava, brutaali pahoinpitely!
Seuraavaksi makaatkin sitten jo ruumishuoneella, kun mies kilahtaa toistamiseen.
Vierailija:
ilman syytä, ihan yllättäen, poti maassa makavaa ja mutraa luita niin voiko vielä ajatella, että kerta on eka ja viimeinen?
olen käynyt lääkärissä ja dokumentti on olemassa, poliisi-ilmoituksen voin tehdä myöhemmin. Nyt tärkeintä on asioiden rauhallinen selvitys, mies on käynyt lääkärissä, hakenut apua, soittanut joka paikkaan on todella huolissaan ja shokissa, ei siis muista mitään (tai mieli torjuu muistinmentyksellä).
Lapsia täytyy ajatella, me saamme nyt läheisten tukea, meillä on terapia aika jne.
EN syytä itseäni, en provosoinut, EN puolustele miestäni vaan pidän tekoa kammottavana, MUTTA haluan uskoa uupumuksen aiheuttamaan pimahtamiseen joka tapahtuu VAIN kerran.
Ehkä olen tyhmä, naivi jne, mutta etenen nyt maltilla ja mies on ottanut vastuun ja on syvästi järkyttynyt.
ap
Tokalla kerralla saatat olla jo kuollut.
an, voivat vaikka syyttää itseään.
Menikö sosiaaliviranomaisille tieto?
runsaasti. mies on burn out lomalla ja se aika käytetään asioiden selvittämiseen ja lasten lellimiseen ja tulevaisuuden miettimiseen.
ap
Ystävälleni kun kerroin hän sanoi, että hänen miehensä on hakannut hänet kerran, mutta siihen on jäänyt. ja tästä on 10v.
Ajattelin kirjoittaa alustavasti avioeropaperit ja jos toinen kerta tulee niin nimi alle ja postiin ja se on siinä (ja siis niin, että mies todella tietää, että lähden).
ap
mä olen kerran saanut nyrkistä, mutta mun mies oli todella kännissä sillon. Yht äkkiä alko mua mätkii kun tökkäsin kylkeen et voitko kääntyä kun kuorsaat niin paljon. Mulla oli viel vauva 5kk vieres sillo kun imetin, ONNEX toisella puolella !!
Mies ei päivällä muistanut mitään kun heräsin, KATUI älyttömästi ja ihmetteli miks noin kävi ?
Sen jälkeen ei ole merkkiäkään tapahtuneesta ollut ja jos olisi lähtisin heti, mies tietää sen-tästä nyt jo 2v aikaa.
jaksuja sinne toivottelen, neuvoa en osaa =(
Asumusero, mies terapiaan ja JOS vaikuttaa paranevan niin EHKÄ takaisin.
asumuseron kun en pysty nyt ehkä viikkoihin hoitamaan pienempää lasta (en voi kantaa, juosta jne).
Tukea saan aika niukasti. Mies hoitaa nyt kotona lapsia ja minua ja on soittanut vanhemmilleen ja tukiryhmään jne.
On siis ottanut mielestäni vastuun tilanteesta.
En haluisi repiä lasten elämää palasiksi. Ja itse uskon kerran elämässä napsahduksiin. Toinen vanhemmistani on rikostutkija ja sanoi, ettei tälläiselle tapahtumalle välttämättä tule 2 osaa.
En tiedä, pahalta tuntuu yrittäää tätä nyt ajatella miten päin vain : (
ap
ihan maassa. Tänään hän soittaa miesten lyömättömään linjaan. On hakenut sairaslomaa ja on ihan romuna, nytkin nukkuu (syönyt rauhoittavia).
Laitoin tänään hänet aamulla rasvaamaan mustelmani ja se oli hänestä ihan kamalaa itki vain, mutta mielestäni niin oli parempi.
Mitä voisin tässä nyt vielä tehdä, että asiat eheytyisivät.
kiitos
ap
Olen todella pahoillani puolestasi :( Minä en kovin helpolla noin vakavaa pahoinpitelyä villasella painaisi... Ulkopuolista apua pitää saada aggressiohallintaan!