Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä synnyttäneet

Vierailija
06.06.2007 |

Laitetaanko kättärillä ja/tai naikkarilla automaattisesti kaikille synnyttäjille tippakanyyli käteen? Puudutuksista riippumatta. Sen tiedän että se laitetaan jos annetaan epuduraali tai spinaali, mutta laitetaanko se, jos ei halua mitään puudutusta tai pelkän ilokaasun?

Minulla on aivan kamala piikkikammo ja pyörryttää jo ajatuskin että piikeistä. Olen synnyttänyt kerran (en Helsingissä) ja siellä ainut piikki synnytyksen aikana oli lapsen syntymän jälkeen se istukan irrotuspiikki. Eikä laitettu myöskään tippaa. Seuraava synnytys pelottaa sen takia että kätilöt täällä Helsigissä hoitaa sen kuin liukuhihnalta ja ne alkaa tunkea mun käteen sitä kamalaa kanyylia vaikken sitä halua.

Ymmärrän kyllä että synnytyksessä voi sattua vaikka mitä ja voi joutua vaikka leikkukseen jossa piikkejä ei voi estää, mutta tilanne on silloin eri kuin normaalissa synnytyksessä ja silloin saa mulle saa tehdä mitä vaan että lapsi pelastuu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli turhat huolet pois.

Vierailija
2/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaaksesi tämän tiedon, niin soita synnytyssairaalaan. Voi olla, että muistan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään istukanirrotuspiikkiäkään. (Vai enkö mä vaan muista..?)

Vierailija
4/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksitosiinilla. Vastedeskin saisi panna vaikka kymmenen kanyyliä molempiin käsiin, jos ei tarvitsisi kokea kivuliaita supistuksia. Kanyylin laittaminen ei satu yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän