Miehellä on suhde sihteeriinsä.
Sihteeri soitti ja kertoi. MItäs nyt? Olin niin pölmistynyt etten saanut sanottua mitään tai edes kysyttyä et koska? Mies on töissä 8h päivässä ja illat kotona sekä viikonloput. Työmatkoja ei ole. Missä välissä vois ehtiä? Laitoin miehelle viestiä muttei ole vastannut. Voi PRL
Kommentit (14)
kotona ja mies käy " virkistäytymässä" töissä. Kätevää. Mites teillä seksielämä sujuu kotona?
Vaan yksi henkilö hoitaa useamman töitä, isoissa firmoissa on osastosihteerejä. Mutta että jollakulla yrittäjällä muka olisi oma henk koht sihteeri on ihan tuulesta temmattua. Se on liian tehotonta nykymaailman aikaan.
Meillä on vuonna 2005 rakennettu omakotitalo 200m2 ja me jäädään kyllä tähän, ihan sama mitä mies sanoo tai haluaa.
Tekee siis kaikkea tarvittavaa ja tuuraa miestä kun olemme lomalla. Ehkä sihteeri ei sit ole oikea nimitys vaan palkollinen tai työntekijä. Ihan miten vain.
Avioerossa omaisuus menee puoliksi, ellei ole avioehtoa ja minusta olisi oikeudenmukaistakin sinun saada jäädä asumaan taloon lasten kanssa, jos vaan pystyt maksamaan puolet talosta miehelle.
Kävin miehen työpaikalla
ja
olin raskaana niin sihteeri vaihtoi minihameensa verkkareihin minun näkemisen jälkeen...
---
Ps. Kissa pöydälle vaan ukolle---ja selitystä pöytään!
Olen siis nainen ja sihteeri on naispuolinen myös.
Työnimike on siis ihan vanhanaikaisesti sihteeri.
Meillä on 3 alle kouluikäistä lasta ja nuorin on 4kk. Voi V..