Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa uskoisitte nettiliittymän asiakaspalvelua vai laskutuspalvelua? ov

Vierailija
04.06.2007 |

Soittelin tänään nettiliittymän asiakaspalveluun ja pyysin tuolle viime kuun laskulle pari viikkoa maksuaikaa. Asiakaspalvelun akka väitti mulle, ettei hän voi antaa maksuaikaa, koska teillä on kaksi avointa laskua. Yksi lasku on mennyt pari vuotta sitten perintään.

Meille ei ole tullut yhden yhtäkään perintätoimiston laskua eikä myöskään ulosotosta. Joten missäköhän tuo lasku sitten on? Aina ollaan maksettu laskut ajoissa.

Tuo akka siirsi sitten mut laskutuspuolelle ja siellä taas kysyttiin, että montako laskua teillä on avoinna ja kun vastasin, että yksi. Tuo ei sanonut mitään.

Eli kumpaa tässä nyt pitäisi uskoa? Eikö tuo laskutuspuolen tyyppi olisi korjannut, jos olisin sanonut väärin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän