****HAAVEILIJAT VKO 23****
Nyt laitan uuden pinon, kun viikkokin on vaihtunut.
Muutto on nyt takana.. Ja armoton purkaminen alkaa..
Mutta nyt lähden suihkuun ja kokoukseen..
KP
Kommentit (9)
Enpä ole aikoihin ehtinyt kirjoitella kun tuo pikkuvilpertii Murunen pitää kiireisenä. Äiti joutuu jo ihan juoksemaan perässä.
Kakkosen suhteen meillä on tilanne ennallaan, en edes miehelle puhu vauvasta, toivoisin, että se sanoisi, ett miten ois jos... Vuoden päästä pitäis kyllä jo olla kova yritys päällä että toinen syntyis ennen kuin Muru täyttää kolme.
Vauva-lehteä lukiessa alkoi kyllä ahdistaa, kun siellä oli siitä miten hedemällisyys alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen. Ja 30:han mulla on jo täynnä... huoh, kai sitä vielä raskautuu, toivottavasti, mut voihan se viedä aikaa.
Kiharapää, teillähän on jo pahin ohi =) Meillä on muutto viel edessä, kun ensin löydettäs se kolmio tai neliö... ehkä mies sit innostus vauvastakin enemmän kun ois tilaa...
murunmamma
Se oli just sanalleen mun aivoituksista. Jos jatkossakin osaat noin hyvin kirjoittaa, niin kirjoitan tänne vain: ks. murunmamman viesti.
Mutta joo, olipas mulla oikeasti omaakin asiaa. Huomenna pitäis mennä Myyrmäen suuntaan ostamaan vähän askartelutarvikkeita. Pitäis alkaa askartelemaan kutsukortit häitä varten, joihin aikaa 1,5kk. Mulle tulee tautinen hoppu, mihin tämä aika on kadonnut? Vasta selitin kaverille että onhan tässä vielä 4kk aikaa. No onneksi kaikki jotka kutsutaan, tietää päivämäärän, niille on sanottu se jo aikoja sitten. Pitää vain lähettää kutsut että tietevät minne saapua juhlistamaan päivää kanssamme. Sormus ja vaatteet on ostamatta jne. Ja nyt muuten tuli kauhunhiki pintaan, kun tajusin mitä kaikkea on vielä tekemättä.
Kiharapäälle " onnittelut" muutosta, nyt se ihanuus vasta alkaakin. Tavaroiden paikoilleen laitto, taulut ja muut seinälle laitettavat koristeet. Ne ne on inhoja. Vaikka mun mies on rakennusmies, niin meidän taulut on laittamatta vielä kuukauden kuluttua muutosta, aina. Sit niistä natkuta ja natkutan loputtomiin, sitten tapahtuu ku sanon että soitan kaverin miehelle että; tuu laita paikoilleen.
mutta nyt iltapalaa syömään, hyvää illan jatkoa kaikille.
Kai me vauvakuumeiset ollaan pohjimmiltamme samanlaisia hih.
Nyt kun ihmiset pukeutuu vähiin vaatteisiin, rupee vauvamahojakin näkymään siellä sun täällä. Mä oon ihan kateellinen niille, joille tulee sellainen ihana vauvamaha vain... mä olin raskaana ihan valtava joka paikasta... Jalatki turpos ihan muodottomiksi.... Ja maha oli ihan jumbo... huoh haluunko mä todella sitä uudelleen =)
Laitoin murulle tänään uima-altaan partsille ekaa kertaa. Ei suostunut istumaan siinä, mut leikki vesileluillaan ihan tyytyväisenä. Jos huomenna sit jo ihan altaassa.
Iltoja toivottelee murunmamma
että joillekin tulee odotusaikana tosi nätti masu ja toisille taa leveä ja muutenkin iso. Nykyään on vielä niin ihania odotusvaatteita, että maha korostuu kauniisti.
Tulin just baletista, oli aika rankka tunti varsinkin näin helteellä, salissakin kuuma. Nyt pitäis kaulia marsipaani kääretortun päälle. Viedään huomenna tarhaan tädeille kahvipullaa, kun kesäloma alkaa.
Täällä mietitään miten eletään seuraavaan palkkapäivään.. Joten saa nähdä miten meidän käy.. Mennyt rahaa laskuihin yllättävän paljon..
Joten nyt mietintämyssy päähän..
KP
siis kun meillähän mies ei vauvakuumeile, joten ehkäisy on käytössä. Nyt kuitenkin kävi niin ikävästi, että ehkäisy petti ja vielä ovispäivänä. Mulla tulee aina kipuja oviksesta niin tiedän... Nyt jännittää ett mitä jos... Tuntuu vaan, että kun ei virallisesti yritetä saada vauvaa niin en voi virallisesti jännätäkään... No onneks on tuo muru, että on muutakin ajateltavaa.
murunmamma pistoksissa
Pitkästä aikaa kirjottelen :) Heh, taitaa täällä kirjottelevat olla jo aika tuntemattomia mulle, kun oon niin laiskasti viime aikoina kirjotellut ja uusia on kerennyt tulla useita mukaan mun edellisen kirjotuskerran jälkeen. Mulle ei kuulu mitään uutta niin sen takia oon niin laiskasti kirjoitellut.
Jos joku ihmettelee tätä kirjoitusaikaa, niin olin perjantai-lauantai välisen yön töissä niin on taas vähän vuorokausirytmi sekaisin ja valvon edelleen.
KP:lle onnittelut muutosta :) Mä vähän veikkaan, että pääset piankin yrittämään vauvaa, kun kuullostaa sen verta lupaavilta nuo keskustelut lapsista, joita oot kertonut teidän miehes kanssa puhuneen :) (oon siis koko ajan taustalla lueskellut tätä palstaa, oon vaan ollut laiska kirjoittelemaan)
Mä varmaan oon tän vauvakuume-palstan ikuinen haaveilija, huoh... (pessimisti, kun oon). En tiiä pitäskö alkaa käännyttämään miestä tosissaan ja puhumaan sille näistä mun vauvahaaveista (siis kyllä se tietää että haluisin vauvan, mutta en oo juurikaan sille puhunut tästä aiheesta)
Murunmammallahan on jännät hetket siellä pian käsillä, toivotaan että ois onnellinen vahinko päässyt käymään ;) Mäkin aina edelleen jaksan toivoa semmoista ihmettä, että ois meilläkin vahinko käynyt, kun ei oo ehkäisynä muuta kuin keskeyttely... mutta aika toivottomalta näyttää meidän suhteen kun on näin jo muutama vuosi menty ilman vahinkoa.
Mitäs [b] Kinttuselle [/b] kuuluu? Vieläkö oot täällä, vaikka siellä taustalla lueskelemassa niin kuin minäkin oon ollut :)
Nyt taidan lähtee nukkumaan, mutta yritän käydä taas vähän aktiivisemmin täällä kirjottelemassa kuulumisiani.
Kiitos tansem!!
Meillä on mun kaverin kanssa haave, että saataisiin olla samaan aikaan äitiyslomalla, kun olemme kerran olleet samaan aikaan päivät vapaalla.. Kaverini oli ekasta äitiyslomalla ja minä työttömänä, joten näimme melkein joka päivä tai kuitenkin monta kertaa viikossa..
Mutta saa nähdä miten haaveen käy..
Kulta on kyllä sitä mieltä ettei vielä.. Enkä mäkään ole vielä valmis.. Kyllä kuitenkin haluan nauttia tästäkin kun ollaan kahdestaan.. Veikkaan kyllä, että kultani kyllä kestää mun kaikki oikut.. Kun nytkin kestää mua vaikka saattaa ottaa todella paljon päähän.. Mutta nyt täytyy ruveta yhtä " työjuttua" .. Kun olen tupperware-konsulentti.. Niin pitäisi keksiä yhdet kutsut ensi viikolle.. Mutta en voi tänne kutsua ketään jollen saa kämppää kuntoon..
Mutta nyt menen touhuamaan ennenkuin tarttee mennä töihin..
KP
Onpas ollut ihanan aurinkoista! Eilenkin piti tulla aikasemmin sisälle, kun pojan posket alkoivat punoittaa aurinkorasvasta huolimatta. Tänään mennäänkin vielä pikkukakkosen jälkeen ulos, jos aurinko ei niin porottaisi polttavasti.
Mulla on nyt , onneksi, pikkasen kuumeilu hellittänyt. Kyllä vauva-asiat käy usein mielessä, mutta ahdisuts on hävinnyt. Kovasti tekisi mieli ommella äitiysvaatteita, minä kun en löydä pienen kokoni takia niitä kaupasta..
Mihellä alkaa kesäloma viikon päästä samoin poika jää tarhasta pois. Mun loma alkaa juhannuksesta ja kestää elokuuhun asti tai elokuun puoliväliin, katsotaan nyt.
Onnea uutteen kotiin KP!! Se tavaroiden järkkäily onkin mukavaa ja kun tulee miehenkin tavaroita niin kiva miettiä mihin kenenkin tavara tulee. Sit voi kuulla kivoja tarinoita puolin ja toisn jostain tavaroista.
Aurinkoista viikkoa kaikille!