Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä kokeilit seksihommia eka kerran? Entäpä jos lapsesi kokeilee samanikäisenä?

Vierailija
04.06.2007 |

Millainen oli eka kokemuksesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus oli aivan uskomaton.

Toivottavasti lapseni saisivat kokea kaiken samalla tavalla.

Vierailija
2/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pojalta toivoisin enemmän ikää kuin 16v. Vaikka ei tuo katastrofi olisi, jos homma sujuisi asiallisesti.

Oma kokemukseni oli mukava :) Olimme selvinpäin, kahdestaan pojan kotona. Poika oli minua pari vuotta vanhempi. Olimme seurustelleet muutaman kuukauden :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jääny hyvä mieli eikä kyl traumojakaan.

Tuo ikä sinänsä ihan " hyvä" , toivon (vaik taitaa olla turha toivo.. ) ettei tyttöni ainakaan paljon nuorempana kokeilis. Ehkä eri asia jos samanikäinen vakituinen poikaystävä.

Vierailija
4/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli tuleva ja nykyinen mieheni. Niin kaunista. :)

Toki tyttöni voivat aloittaa aiemmin.

Vierailija
5/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nimittäin 19 v.

Paljon nuorempana ei kannata, etenkään, jos henkinen kantti ei vielä oikein piisaisi.

Minun kokemukseni oli hyvä.

Vierailija
6/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle en moista soisi tapahtuvan. Enkä usko että hän tuollaiseen ajautuisikaan, koska hän saa rakkautta ja läheisyyttä kotona mielinmäärin.

Vierailija
7/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ihastu, minä en, mut kokemus hyvä :)

Vierailija
8/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaan naimisissa. Kokemus oli ihana. Soisin mielelläni saman lapsilleni.

Vierailija
9/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapseni odottavat hiukan pitempään, tai ainakin harrastelevat ihmisen kanssa joka oikeasti heitä rakastaa ja jota he itse rakastavat.

Vierailija
10/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki käymme sen keskustelun, että kannattaa odottaa kunnes tuntee olevansa valmis ja että mihinkään ei tarvitse suostua jos ei vielä halua jne. jne.

Mutta sitä toivon, etteivät menisi naimisiin sen ensimmäisen kumppanin kanssa!! Elämällä on kuitenkin niin paljon tarjottavaa, typerää olisi jämähtää siihen yhteen ensimmäiseen. Ennen vakiintumista pitää elää elämäänsä...

Vierailija
11/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että lapset jaksaisivat odottaa seksin kanssa, mutta samoin toivon että ottavat suhderintamalla rauhallisesti; kokevat itsenäistä elämää ja maailmaa eivätkä jämähdä ensimmäiseen teiniromanssiin, tms.

Vierailija
12/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä kokemukseen tulee niin toivon että heillä se olisi parempi. minulla muuten ihan kiva, poikaystävän kotona ja kaikessa rauhassa, mutta oli niiiin pieni ettei tuntunut missään. vain sen verran että tunsin että sisällä on ja sitäkin vain vähän. eli toivottavasti minun lapsillani se edes on sen arvoista :)

Vierailija
13/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa toivon lapsilleni

Vierailija
14/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon oman arvomaailman siirtyvän heille muutenkin, ainakin ne parhaat puolet siitä.

Vierailija
15/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sanoisin, että soisin lapseni aloittavan HIUKAN aiemmin. Ei nyt varhaisteininä sentään, mutta pari vuotta aiemmin. Ei olisi niin kova menemisen halu sitten ;)

(En minä nyt tietenkään häntä usuta, mutta jos löytää kivan kaverin nuorempana, niin en ainakaan toppuuttele kamalasti, kunhan neuvon ehkäisyä)

Vierailija
16/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eimikaan osoite ei enää toiminutkaan.

Tulin etsimään sinua tänne:)

Laitan uuden osoitteen:

rosk .post@luukku. com

se 200 sarjalainen:)

Vierailija
17/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksena ei kummoinen. En ollut siihen ehkä täysin valmis, koska kipu siitä on päälimmäisenä muistona.

Ikänä ihan ok aika aloittaa sekstailut seurustelukumppani. Irallisina suhteina ei tietysti mielellään muutenkaan, mutta ei tuon ikäisenä ainakaan.

Vierailija
18/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vähän nuorempanakin jo aloittaa jos haluaa ;)

Vierailija
19/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhalua, ei kovin kummoista, melkoista räpellystä.

Seuraava parempi ja se " tajunnan räjäyttävä" juttu oli 17-vuotiaana.

Vierailija
20/23 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä saan kotipostini toimimaan, niin kirjoittelen... en ihan taida kehdata tätä työnantajan sähköpostia käyttää, vaikka nettiä törkeästi hyväksikäytänkin :)))Vierailija:

se eimikaan osoite ei enää toiminutkaan.

Tulin etsimään sinua tänne:)

Laitan uuden osoitteen:

rosk .post@luukku. com

se 200 sarjalainen:)