Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kuntosalilla käynnin.

Vierailija
04.06.2007 |

Minä olen siis reippaasti ylipainoinen ( 176 cm ja 98kg ) ja harmittaa kun kaikki katsovat asiakseen arvostella minua. Nyt loppui tämä ylipainoisena nurkkien pälyily. Joka päivä on ilmeisesti liian usein? Kuinka usein voin salilla järkevästi ajatellen käydä liikkumassa ( treenaaminen on minulle vielä liian paljon sanottu )? Auttakaa naista mäessä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta salilta saat varmasto henkilön ohjaamaan ja neuvomaan. Kannattaa satsata ainakin keratluontoisesti omaohjaajaan ja hyvään saliohjelmaan- teet varmasti liikeet oikein, oikeilla painoilla ja sopivaan tahtiin-. usein hyvin alkanut harrastus kaatuu tietämättömyyteen, lihasten kiepytymiseen, turhautumiseen tai sairastumiseen.

Vierailija
2/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä lihaskunnosta apua juoksuun, pyöräilyyn ja muihinkin...

Ja sitä paitsi ylipainoiselle on varmasti parempi aloittaa salitreenistä kuin juoksulenkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä voi vissiin käydä salilla.

Vierailija
4/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa on suositus ja noiden lisäksi pitäisi sitten muutenkin liikkua (välipäivinä).

Vierailija
5/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt vaikka 2xvkossa treenaamassa koko kropan ja lisäksi paljon aerobista liikuntaa, sitä voit harrastaa vaikka joka päivä. Sitten kun lihaskuntoa tulee vähän pohjaksi niin voit käydä 3-4 kertaa viikossa salilla, kannattaa jakaa päiviä niin että treenaat eri lihaksia eri päivinä. Vaikka yhtenä päivänä kädet ja olkapäät, toisena jalat, kolmantena vatsat + selät jne. Tsemppiä treeniin! Muista käyttää riittävän isoja painoja niin saat tuloksia.

Vierailija
6/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tapaa innostusta liian tiheällä ja rankalla treenillä. onhan sinulla kunnon ohjelma, jota noudat?

Onnittelut hyvästä alusta. Salilla on kivaa!

Vierailija
7/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion harrastaa salin lisäksi kävelyä ( about 5 km olisi lenkki ) tai vaihtoehtoisesti pyöräilyä ( noin 7 km ). Jos sitten yrittäisin aluksi jonkun aikaa sita 2x viikossa ja sitten tihennän käyntejä siihen 3- 4 kertaan. Kiitos hienoista vinkeistä!

Vierailija
8/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdinpa siinä kaiken keskellä kysyä tuota käyntitiheyttä ja nyt hän on jo lomalla. Kiitos siis tiedoista!

Vierailija
9/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin jo tutustunut tähän sivustoon: www. kutri. net . Siellä on hirvittävästi tietoa ravinnosta ja liikunnasta, tekijä on kirjailija, joka itse muutti elämäntapojaan noilla opeilla. Liikunta-otsikon alla on saliharjoittelusta, tutustu niihin.

Kurjaa kuulla, että ihmiset ovat ottaneet asiakseen arvostella ulkomuotoasi ääneen, mutta positiivisesti ajatellen se taisi kuitenkin olla se viimeinen niitti, joka antoi sulle potkua muutoksen tekemiseen. Ja se on hyvä juttu terveyden ja oman hyvinvointisi kannalta.

Saliharjoittelu on kivaa, toivottavasti säkin saat sen " herätyksen" .

Vierailija
10/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aloittelija nimen omaan sortuu ottamaan liian suuret painot! Mielummin ensin pienillä painoilla, oppii liikkeet eikä kipeydy niin paljon! Sarjat voi olla sit vaikka pitempiä.

Myöhemmin; kun homma on tuttua lisää rautaa!

Ja paras tulos tulee kun maltti on mukana! kestäviä tuloksia ei synny viikossa tai kuukaudessa. Mutta puolen vuoden päästä näyttää jo ihan erilaiselta

Vierailija
11/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei sovi ollenkaan. Kävely, hölkkä, pyöräily jne. on mun juttu. Kiva kun olet löytäyt itsellesi sopivan harrastuksen. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi