Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Jouluisten maanantai***

04.06.2007 |

Huomenta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään ultraan/neuvolaan meneviä? Pitäs odottaa vielä viikko sitä ultraa, torstaina olisi labraa ennen ultraa ja lääkäriä

Liikunta on ollu vähän vähillä, kävelylenkkejä on tullu tehtyä. Sitten makkarissa on pyöriny tuuletin. ELI niskahartiaseutu on ihan totaalisti jumissa ja kamalat päänsäryt siitä. Pakko mennä uimaan tälle iltaa ja huomennna voisin komentaa itseni kuntosalille.

Tänään olisi luvassa lasten lääkärikäyntiä ja hammaslääkäriä. Lippukaupassa pitäs kans vierailla.

Onko kellään tullu jo nyt semmoista vaivaa, että selällään ikävä nukkua? Minulla alkaa olla, varsinkin jos pidempään nukkuu. Ihan käsittämätöntä, miten semmoinen ehkä 10 g painava sintti voi tehdä sen, no onhan siellä muutakin ku se lapsi

Aamuteen keittoon.....

P-M rv 12+1

Vierailija
2/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma näyttää tulevan, jospa mielikin vähän piristyis..

Jotenkin on ollut pipo erittäin kireällä useamman päivän, huudettua tullut vähän kaikille ja oon halunnut erakoitua mökkiin! Päätä särkenyt ja taas tuo kuvotus nosti päätään viikonloppuna.

Maha on huikea, kellekään ei enää jää epäselväksi tilani! Mammavaatteisiinkin olen jo siirtynyt, että silleen.

Isommilla lapsilla alkoi kesäloma. Kuopus se vaan ei ymmärrä sitä ja herää joka hitsin aamu viimeistään kuudelta, tänäänkin jo 5.40. Plaah, itseä väsyttäis niin että. Isommat sentään vielä nukkuvat ja kuopus on siis jo päiväunilla!!??

Tänään täynnä 12+0, ensi perjantaina on ultra. Jännittää, etenkin tää mahan koko, pelkään kovasti ettei siellä ole vain yksi vauva vaan enemmän. Hope not! En kyllä kuuna päivänä selviäisi kahden vauvan hodosta kun yhdenkin kanssa tekee toisinaan jo tiukkaa.

Seksistä..on kyllä harrasteltu ihan normaaliin tapaan. Kakkosta odottaessa tuli lääkäriltä ihan kielto koska supisteli niin paljon ja kohdunsuu alkoi aueta ennen aikojaan, rv 32 lähtien. Joten uskon että kun kaikki on ok ei ole mitään syytä lopettaa niitä puuhia, elämän harvoja iloja, tällä hetkellä :).

Lääkäri on ens keskiviikkona, toivottavasti sydänäänet saadaan jo kuuluviin..

t. mariadee ja tonttu 12+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ekan kerran selällään maaten maha ahdisti, tuntui ettei saanut kunnolla henkeä? Ja olen myös huomannut että lempiasentoni puoliksi kyljellään/mahallaan nukkuminen ei enää tunnu mukavalta, painaa kohtua liikaa. Eli kyljellään tyynyjen kera on parasta.

Tästä tää taas alkaa!

Vierailija
4/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ultra tänään, pari viikkoa sitten kävin mutta viikot väheni ja nyt uus yritys (siis np-ultraa). tänään pitäis siis olla 11+6. jännittää, mutta kun olo on ollut niin oksettava koko viikonlopun.luulis että siellä edelleen joku on!!

täällä ahdistaa myös selällään nukkuminen, tuntuu ettei saa happea, mistä lie johtuu.pitäis käydä tänään terveysasemalla hakemassa sairaslomaa, illalla ilmoitin työnantajalle etten kykene töihin, olo oli niin hirveä ja sama se on edelleen. mitenhän on, menenkö äitiysneuvolaan vain ihan normaalisti tuohon terveyskeskuksen vastaanottoon??

Vierailija
5/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea aamu =( Hirveä riita miehen kanssa heti aamusta, mikään ei sujunut. Kaiken lisäksi mun raskausoireet on kadonneet, joten nyt pelottaa. Mähän kävin tosiaan viime viikolla neuvolassa, mutta sydänäänet eivät kuuluneet, sain uuden ajan tälle päivällä, ja nyt hirvittää, ajattelin että jos ei vieläkään kuulu niin sitten vaadin kyllä päästä ultraan, ettei tarvitse elää epätietoisena.

Nuista oireista vielä sen verran että mistähän se johtuu että toisilla on kovemmat oireet kuin toisilla? mulla ei ole oikeastaan ollut paljoakaan oireita koko aikana, ja kaverini taas kärsi väsymyksestä ja pahoinvoinnista todella pitkään...

Tuo ihana keli kyllä piristää kummasti mieltä, pitäisi lähteä autoa katsastamaan =DD Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!

Heiluri ja elvistonttuvauva 12+4 (toivotaan niin)

Vierailija
6/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko näin maanantai-aamun kunniaksi ehtis jotain kirjottaakin...

OIREISTA: tuota ihmettelen itsekin että miksi toisilla on oireita aivan tajuttomasti jatoisilla ei, ja vielä sitä, miten ne voi eri raskauksissakin näköjään vaihdella. Olen ollu suorastaan huolissani kun tässä raskaudessa ei ole ollu pahoinvointia lähes ollenkaan enkä ole tuntenut itseäni sen väsyneemmäksi kuin ennenkään. Silti siellä masussa oli toissa viikolla kaikki hyvin. Pitäis kai olla tyytyväinen ettei sitä arabianluuria ole sen enempää tarvinnu halailla, mutta ei sitä osaa :) ei ole hyvä jos oksettaa, mutta tuohan se mielenrauhaa ainakin.

SEKSISTÄ: harvakseltaan, harvakseltaan... mulla on raskausaikana halut aina jotenkin kadoksissa. ESikoisen aikaan en uskaltanut, ettei vaan tule pois kun vihdoin on alulle saatu, mutta en ole kyllä sen enempää halunnu muidenkaan aikaan vaikka pelot on poissa. Meillä alkaa pupustelu sitten jälkivuodon loputtua oikein urakalla ;) mulla kun ei tuo imetys toimi ollenkaan (rinnat pienennetty leikkauksella) niin ei tule mitään kuivaa kautta siitäkään ja sitten kyllä maistuu molemmille peittojen heiluttelu!!! Raskausajan loppu puolella molemmat jo odottaa synnnytystä tuonkin vuoksi, vaikka loppupuolella tuleekin enemmän harrastettua, en koe itseni kovin seksikkääksi ryhävalaan mitoissa, olo on kankea ja pönäkkä.

PAINOSTA: mulla mittari näyttää edelleen -2kg ja se on asia johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Oli tuota lähtöpainoa ihan tarpeeksi tässä raskaudessa joten saa olla tarkkana ettei paisu liikaa ja tuo -2kg helpottaa huomattavasti ajatellen tulevaa painonnousua. Mulla on jo kolmatta viikkoa ihan hillitön flunssa, kaikki maistuu styroksilta, joten mitään ei oikein tee edes mieli ja tulee syötyä tasan se minkä tarvitsee. Ei enää " olipas hyvää, otanpa vielä vähän..." Mulla on tavoitteena ettei painoa tulisi tässä raskaudessa kovin paljoa (alle 10kg), muistan miten viime raskaudessa oli loppuvaiheessa polvet tiukilla sen painon kanssa ja tiedän että sama tilanne on tulossa nytkin, mutta mitä vähemmän kertyy painoa, sen helpommalla varmasti pääsen.

MASUSTA: huomasin että kohtu en selvästi noussu häpyluun takaa esiin, !! Tuntuu kovana. Omat housut (tai no, omiahan ne kaikki kyllä on, ei lainassa) ei oikein mahdu, mutta harvatpa noista mahtu viime raskauden jäljiltä muutenkaan vielä, mamma vaatteisiin en ole vielä siirtynyt koko päiväisesti, joustovyötäröillä mennään edelleen. Alushousut alkaa olla rullakihtimet väärään suuntaan eli valahtavat rullalle häpykummun luo, kiva.

toivottavasti saan kommentoitua vähän useammin tästä lähtien...

ja oliskohan se mahdollista saada näihin pinoihin linkki edelliseen pinoon (osaako joku sen tehdä?). olis niin helppo esim. monen päivän tauon jälkeen lukea kuulumisia kun sais aina vaan napsautettua edelliseen pinoon, mulla iankin jää kaivamatta tuolta pinojen pohjalta osa jos olen poissa muutamankin päivän.

Nyt aamupalalle hopsista, esikoinenkin jaksoi herätä. Ollu varmaan rankka eskarivuosi kun nyt lomalla uni maistuu...

Minjuska ja Manteli 14+1 (hui mitkä viikot!!!)

Vierailija
7/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä täällä on hyvä murista;-)

Oli nimittäin semmoinen lääkärireissu. Ensin piti odottaa tolkuttoman pitkään kesikimmäisen lapsen lääkäriä, sitten kaahata hammaslääkäriin ja myöhästyimme siis. No siellä oli vastassa semmoinen tyyppi, että hohhoijakkaa. Tekis mieli laittaa kortti perään " kiitos kun pilasit päivämme" uskomattoman töykeä tyyppi! Ja ihanat kesätunnit tässä ryöpytyksessä hukkaan valuivat.

No nyt täytyy lähteä nauttimaan nuosta säteistä

Murrrrrr.....

P-M samoilla viikoilla ku aamullakin

Vierailija
8/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ultra viime perjantaina, siellä näkyi pikkuinen asukas. Muutaman päivän oli kuulemma edellä, mutta ei vielä viitsinyt laskettua aikaa muuttaa. Kaikki kuulemma hyvin, ihanaa kun pääsen nyt odottamaan " oikeasti" , olin nimittäin tosi huolissani, kun ei ole mitään oireita ollut. Ensimmäistä kun odotin en osannut pelätä/jännittää mitään, mut nyt oon hyppinyt seinille, joten oli kyllä viimeinkin ihana päästä ultraan :)

T:mammiainen ja maha-asukki 13+2

Vierailija
9/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aamulla viikon loppuun asti sairaslomaa ja ultrassa näkyi pieni tyyppi joka heilutteli käsiään kovin. oli se taas jotenkin niin suloista.viikkoja oli nyt sitten 11+5 joten joulutonttu tästä tapauksesta taitaa tulla.. ;))

Vierailija
10/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla neuvolassa, kuunneltiin ensimmäiset sydän äänet. Ihanaltahan se kuulostaa!! Ja mies ja poikakin olivat jopa mukana. Jospa miehelle olisi nyt vähän todellisempaa kuin kuuli itse äänet=)

Neuvola kysyi että olenko tuntenut liikkeitä. Olenkin ihmetellyt parina iltana kun olen mennyt nukkumaan kun masussa hipsuttelee jokin. Olen kuitannut net suolisto vaivoina mutta liikkeitähän ne on ollut. Kysyinkin että miten ne voi näin aikaisin tuntua mutta kyllä kuulema mahdollista kun olen näin hoikkakin että ei ole hirveää rasva kerrosta mahassa . Ihmettelen kyllä tosiaan kun viikkojakin on vasta 11+1 !! Ja painoa on tullut kuukaudessa 500g eli sopivasti=)

Huomenna olisi sitten yliopistollisessa sairaalassa alku raskauden ultra,että pääsee näkemään paljonko " rokki toukka" kasvanut =)

Mutta lähdempä tästä hakemaan poikaa hoidosta. Ja nyt on todistettu itselle että raskaana ollessa palaa helposti auringossa!

kara83+ rokki toukka 11+1