Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei Oululaiset! Olen tulossa lasteni, 4v ja 2v, kanssa pariksi viikoksi Ouluun. Mitä kivaa siellä päin voi puuhata? Kiitos!
Kommentit (4)
oulussa myös tietomaa, mutta taitaa sopia paremmin isoilla lapsille. 9.6 ouluhallissa lasten maailma messut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liikennepuisto, ainolanpuisto, tivoli..
paljonkon haluaisit vuokraa asunnosta? tarvisin parina päivänä vkossa asuntoa kun opiskeluja jokunen siellä. ei menisi kyllä sähköä tms. juurikaan.
missäpäin oulua?voisin kastella kukat ja muut:)
t. väliaikaisasunnon puutteessa
Alue: Aihe vapaa
Ainolan puistossa on ihanat maisemat ja leikkipaikat. Naapurikunnassa Limingassa on kotieläinpuisto.. Muuta ei nyt kyllä tuu mieleen.