G: Mitäpä ukkosi tekee juuri nyt?
Minun kuljeskelee ilman rihman kiertämää pitkin kotia. Kaipa se on matkalla ajamaan partaansa, mutta reitti kulkee ainakin tv:n ja jääkaapin kautta ;)
Kommentit (33)
Itseä ei nukuta kun lapset heräsi tänään vasta puoli ysiltä :)
Laittoi juuri viestiä että tulee kotiin ja että katotaanko leffa.
yliopistolta ja nyt mies on nollaamassa päätään Iron Man-leffaa katsomalla. Yritti ehdottaa leffaa mullekin, mutten ole kiinnostunut. Notkun siis täällä ;)
toivoisin, että niitä ei olisi viikonloppuna
metsässä raahaamassa ampumaansa hirveä...
Mä jäin kotiin opiskelemaan, nyt oon valmis ja odotan miehiäni kotiin.
Se on ollut vaiheessa jo viikon *huokaus*. No, hyvä että jaksaa, mä en...
Katsoo unissaan Englannin liigaa töllöstä :) Heti herää, jos sammuttaa. Kanavan vaihto voi onnistua, jos pääsee säätämään (pitelee kaukosäädintä nurinpäin mahansa päällä)... :-D
Sitä ennen laittoi ihanaa ruokaa ja syötiin :)
käynnisti astianpesukoneen ja seuraavaksi varmaan imuroi.:) Minä surffaan. Mainitsenko päälle, että pääsi töistä vasta kaksi tuntia sitten ja teki poikkeuksellisesti lauantaina pitkän työpäivän. (ei lisävapaita viikolle)
Mulla on ahkera mies, mutta kyllä minäkin oman osuuteni teen. Nyt vaan olen ihan poikki, kun kävin lapsen kanssa sukulaisissa 200 km:n päässä ja ajoin yksin matkan edes takaisin. Nyt ei jaksa. Veto täysin pois.
Kohta lähetään käymään Venäjällä!
otti mukaansa vanhoja astioita samalla pöydältä , kun meni hakemaan omaa iltapalaansa =)
juu, olen hemmoteltu <3