Olen nainen ja olen tajunnut sen etten saa seksistä mitään
Jos alkaisin miehen kanssa suhteeseen niin se olisi sellainen suhde, jossa ollaan sovittu mitä molemmat saavat siitä. Esim. lapsen kasvatus yhdessä. Mutta tällä hetkellä en kyllä tiedä miten voisin synnyttää yhdenkään miehen lasta. Ehkä voisin "ostaa" sellaisen ruotsista.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty nukkua jos mies kuorsaa vieressä muutenkaan.
Se on kyllä ärsyttävää. Ja muutenkin se raskas hengittäminen. Aargh.
Tilaanin vie! En tottunut nukkumaan sen vieressä edes vuodessa. Läheisyydenkipeään villakoiraan sen sijaan totuin muutamassa päivässä. Vaikka se kynysi aivan kiinni minussa öisin. Miehet on vaan mätiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"en kyllä tiedä miten voisin synnyttää yhdenkään miehen lasta"
Et voi tulla raskaaksi ilman jonkun miehen siementä.
Kloonaamalla onnistuu ilman miestäkin.
Se taas ei ole lapsesi vaan kaksoiskappale sinusta.
Ei pidä paikkaansa. Naisen munasolussa on 1000 geenivarianttia joista aktivoituu vain osa kulloiseenkin reinkarnaatioon. Kloonaaminen tehdään tieteellisesti kahden naisen munasoluista, joten variantteja on siis tuplasti enemmän. Miehen kanssa lisääntyminen on enemmän sen naisen kloonaamista, sillä miehellä on vain 70 geenivarianttia.
Et taida tietää, mitä kloonaaminen tarkoittaa
Tiedän, mutta sinun kannattaisi vaikka vähän googlailla miten nisäkkäitä kloonataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty nukkua jos mies kuorsaa vieressä muutenkaan.
Se on kyllä ärsyttävää. Ja muutenkin se raskas hengittäminen. Aargh.
Tilaanin vie! En tottunut nukkumaan sen vieressä edes vuodessa. Läheisyydenkipeään villakoiraan sen sijaan totuin muutamassa päivässä. Vaikka se kynysi aivan kiinni minussa öisin. Miehet on vaan mätiä.
Tutkittu juttu, että koira parantaa naisen unenlaatua ja mies heikentää.
Se röhkiminen ja räkiminen on muuten sairauden merkki. Terveessä kehossa ei ole limaa, mitä pitää koko ajan poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaan seksin ja orgasmit elämässäni olen saanut seksinukelta. M33
No se lieneekin ollut ainoa ihmistä muistuttava jonka kanssa olet pääss😀yt 'lähekkäin'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa harkita yksin lapsen hankkimista jos on muuten hyvä turvaverkko. Itsekin tekisin niin jos nyt haluaisin lapsia. Onhan niitä kunnollisia miehiä olemassa. Omalle kohdalle sattui mieslapsi joka hävisi eron jälkeen kuin tuhnu Saharaan. Omista lapsista ei ole osannut huolehtia. Olen hyväksynyt sen että minun kohdalleni ei rakkautta tule osumaan.
Olisiko miehen pitänyt muuttaa kuistillesi kamaripalvelijaksi eron jälkeen?
Tällaisten miesten lapsetkin kannattaisi heittää kadulle. Turha tuhlata hyvien ihmisten resursseja jätegeenien kasvatteluun.
Juuri tämän koen ongelmaksi kun mietin lasten hankintaa. Harmi vaan, että ei ole realistisia mahdollisuuksia ostaa esim. sen mainoksen miehen soluja.
Hyvä vain. Heittäisit kuitenkin sen lapsesi kadulle, kun lopulta kyllästyisit äitiyteen tai tajuaisit ettet saa ohjelmoitua lapsesta jotain feng shuihisi istuvaa robottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan mies ole halunnut esileikkiä kanssasi. Esileikki on sitä että nainen kiihottuu ja saa orgasmin sitten kun mennään loppuun asti. Olet sitten surkeita miehiä tavannut ja pannut.
Niin no ei ne miehet tässä sen paremmiksi ole muuttumassa, taitaa ihan toiseen suuntaan mennä kehitys.
Todellakin. Kuinka mones miestenhaukkumisketju tämä on? Miljoonas?
Ei tämä ole miestenhaukkumis-ketju vaan naisen de-aivopesuketju parisuhde- ja seksimeemistä, jotka ovat haitanneet hänen elämäänsä tähän asti. Naiset saavat elää millaista elämää haluavat, myös miehetöntä. Ja siinä on todellakin omat ilonsa, ja niitä on paljon.
Hyvä vain. Heittäisit kuitenkin sen lapsesi kadulle, kun lopulta kyllästyisit äitiyteen tai tajuaisit ettet saa ohjelmoitua lapsesta jotain feng shuihisi istuvaa robottia.
Päin vastoin tutkitusti perheissä joissa lapsi syntyy vain äidilleen lapset ovat harmonisempia ja seesteisempiä, siinä missä mies-perheisiin syntyessään levottomampia ja oireilevat pahasti. Se on se miehen aggressiivinen ja levoton energia, mikä näkyy lapsessakin.
Miehet ovat putkiaivoja, yhden asian toimittajia ja tämä näkyy pahasti parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä ketju. Ei siinä mitään jos ei pidä seksistä tai ei välitä miesseurasta, kullakin makunsa ja syynsä. Mutta että lastenhankinnastakin puhutaan kuin olisi ostamassa uutta sisustusta kotiinsa. Hyi hitto, sääliksi käy lasta.
Miksi sitten pitäisi? Eikä nainen joka ei ole tullut äidiksi, voi edes tietää rakkautta mitä lasta kohtaan kokee. Se paljastuu vasta sitten ja lapsi myös elävöittää naisen elämää.
Minulla ei ole lapsia, koska elämäntyylini ei ole sallinut perheellistymistä. En silti ole millään tavalla vähemmän elävöitetty, koska minulla on elämässä muitakin asioita. Lapsista pidän silti, sisarusteni lapset ovat loputtoman rakkaita. Ja siksi minua ällöttää ajatuskin että joku hankkisi lapsen samalla keveydellä kuin jonkun trendihuonekalun.
Se on onnea ja onnekkuutta se, että naisen ei ole pakko olla miehen kanssa. Vain harvat ovat näin etuoikeutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet frigidi?
Taitolaji säädellä nautinnonhaluaan sen sijaan että on sen orja, narkomaani, niin pahasti että se haittaa normaalia elämää ja tuhoaa ihmissuhteet, perheet, tai tekee niiden muodostamisesta jopa mahdotonta. Seksiaddikti ei kuulu perheeseen ja viisas nainen tajuaa sen. Seksuaalisuudesta voi tietysti nauttia jos huvittaa, mutta se on muutenkin aika alkeellinen huvi.
Vierailija kirjoitti:
Se on onnea ja onnekkuutta se, että naisen ei ole pakko olla miehen kanssa. Vain harvat ovat näin etuoikeutettuja.
Saamme kiittää tasa-arvoa🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tällaiselta mieheltä voisin ostaa sukusoluja: https://www.legiogloria.com/shop/
Tyttölapsen. Ja hyvännäköisen niin se saa hyvän elämän ja itskein on kivempi katsella, kun se kasvaa.
Eli et halua lasta vaan koriste-esineen jota ihailla.
Haluan yhden lapsen etten kadu vanhana. En halua miestä tai sisaruksia, sillä haluan hiljaisen ja rauhallisen kodin missä saan itse päättää asioista. En halua herätä aamulla siihen, että mies on syönyt kaikki aamupalat.
Parempi kun jatkat keskenäsi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä ketju. Ei siinä mitään jos ei pidä seksistä tai ei välitä miesseurasta, kullakin makunsa ja syynsä. Mutta että lastenhankinnastakin puhutaan kuin olisi ostamassa uutta sisustusta kotiinsa. Hyi hitto, sääliksi käy lasta.
Miksi sitten pitäisi? Eikä nainen joka ei ole tullut äidiksi, voi edes tietää rakkautta mitä lasta kohtaan kokee. Se paljastuu vasta sitten ja lapsi myös elävöittää naisen elämää.
Minulla ei ole lapsia, koska elämäntyylini ei ole sallinut perheellistymistä. En silti ole millään tavalla vähemmän elävöitetty, koska minulla on elämässä muitakin asioita. Lapsista pidän silti, sisarusteni lapset ovat loputtoman rakkaita. Ja siksi minua ällöttää ajatuskin että joku hankkisi lapsen samalla keveydellä kuin jonkun trendihuonekalun.
Et sinä voi sitä tietää, jos et omaa kokemusta siitä mitä elämä lapsen kanssa on. Jotenkin ihmeellistä tämä lapsettomien naisten defensiivisyys siihen, mitä lapsen kanssa oleminen on. Ei se ole sinulta pois, että lapsen kanssa oleminen on jotakin sellaista, mistä et tiedä mitään, eikä se ole myöskään henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan. Elä omaa elämääsi ja anna niiden joilla lapsia on, elää omaansa.
Ja siksi minua ällöttää ajatuskin että joku hankkisi lapsen samalla keveydellä kuin jonkun trendihuonekalun.
Jaa. Minä olen ostanut moniakin asioita hetken mielijohteesta ja tiedän aika tarkkaan nykyään miksi ja millä perusteella hankintoja kannattaa tehdä, jotta niihin tuntuu mielekkäältä myös sitoutua. Ehdottomasti lapsi voisi olla yksi tällainen "hankinta". Se ettet sinä sitä ymmärrä on sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"en kyllä tiedä miten voisin synnyttää yhdenkään miehen lasta"
Et voi tulla raskaaksi ilman jonkun miehen siementä.
Kloonaamalla onnistuu ilman miestäkin.
Se taas ei ole lapsesi vaan kaksoiskappale sinusta.
Ei pidä paikkaansa. Naisen munasolussa on 1000 geenivarianttia joista aktivoituu vain osa kulloiseenkin reinkarnaatioon. Kloonaaminen tehdään tieteellisesti kahden naisen munasoluista, joten variantteja on siis tuplasti enemmän. Miehen kanssa lisääntyminen on enemmän sen naisen kloonaamista, sillä miehellä on vain 70 geenivarianttia.
Et taida tietää, mitä kloonaaminen tarkoittaa
Tiedän, mutta sinun kannattaisi vaikka vähän googlailla miten nisäkkäitä kloonataan.
Et tiedä kloonaamisesta yhtään mitään.
Minun lapsuudenkodissa ei itseasiassa ollut miestä myöskään, olen aina kokenut niistä vain haittaa.
Pohdin tuota samaa muutama vuosi takaperin ja tulin siihen tulokseen, ettei solujenluovuttaja-mies ole joka tapauksessa sillä tavoin rakastettava, että haluaisin hänen lapsiaan kantaa. Sittemmin olen huomannut, että ne jutut mitä lapselle suunnittelin ylipäätään, voin toteuttaa myös itse, ja lapsihaavekin on pikku hiljaa siirtynyt sivuun ja hiipunut sen myötä, että olen itse laajentanut omaa elämäntapaani ja sallinut itselleni "lapsellisempia" asioita.
Nykyään ajattelen, että lisääntyisin vain sellaisen miehen kanssa, jota aidosti rakastaisin ja ihailisin. Miksi lisääntyisin vähemmän kanssa? Kenen vuoksi ja mistä velvollisuudesta? Uskon jopa että on mahdollista kohdata tällainen mies, kun ei tyydy vähempään vaan säästää myös itseään ja rakentaa omaa pottiaan.
Katkeroiden mieslasten palstaulinasta ei kannata välittää.