Vessapaperien ja talouspaperien valtava hamstraaminen kun tulee tarjouksia! Kuinka paljon teillä oikein on?
Kommentit (26)
Asutaan kahdestaan 180 m2 talossa kyllä meillä on hyvin tilaa paalille talouspaperia ja vessapaperia silloin kun ne on hyvässä tajouksessa ostaa. Ei muutamaan kuukauteen tarvitse sitten niitä kaupasta ostella.
Olen ollut varautuja 2014, siitä asti olen varautunut kaikella tasolla venäläisten hyökkäykseen. WC-paperia on aina yli vuoden tarve samoin talouspaperia. Hankin aina kun on hyvä tarjous, sama koskee pyykinpesuaineita. Olen varautunut kaikkeen mahdolliseen, jopa siihen että joku yrittää tunkeutua asuntoon. Jos tai kun jotain tapahtuu ja yhteiskunta joutuu rajoittamaan kaikkea, eli Kela ei enää maksa mitään kenellekään, alkavat ryöstellyt. Siinä ovat ihan omat kansalaiset tunkemassa asuntoihin ja nälkä saa useimmat ihmiset unohtamaan normaalin käyttäytymisen. Tällä menolla päivä saattaa olla lähempänä kuin uskommekaan. Kannatta esittää köyhää, leveilemällä olet ensimmäinen ryöstetty. Aika opettavainen oli kirja TIE, siinä maailma oli tuhottu ja jäljellä oli muutaman harhailija, jotka eivät enää olleet ihmisiä, vaan petoja.
Olen vuosia ostanut aina isot säkit. On tilaa säilyttää ja autoa jolla kuljettaa.
Iso säkillinen, ylähyllylle mahtuu. Sain kaupanpäälle myös yhden, se on melkein jo kulutettu.
Minulla on joku 350 rullaa. Käytän kuukaudessa 12 rullaa.
Kirppiksiltä löytää hyvin muovisia kulhoja eurolla. Hyviä salaatin teko astioita. Saippuakulhoksi käy mökillä kuin kotona vaikka jäätelö muovi rasia tai joku muovi rasia missä ollut ruokaa. Tehty nimittäin galluppi ja palasaippua kestää pitempään. Vessapaperi tarjoukset säästää rahaa paljonkin kun laskee 1-3 kuukautta.