Onko naisilla mitään sanottavaa tähän?
George clooney on naisten unelma mies. Pitkä komea sekä karismaattinen märkä päiväuni
Kommentit (20)
Mun ainoa märkä päiväuni on J0el Hokka
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Ei ole, mutta te tietyt miehet olette obsessoituneita hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse ajattelen juurikin noin ja ajatellut jo 90-luvulta saakka.
T. GC fani 😋
Kyllä tätä juuri hain tiesin että naiset unelmoivat hänestä töissä, koulussa, vapaa ajalla kotona ja sänky hommissa kumppanin kanssa ja ovat tallentaneet lukuisis määriä George clooneyn kuvia puhelimen muistiin galleriaan kun ," himo" iskee jos tiedät mitä tarkoitan
"Provo" (provokaatio) vauva- ja perhefoorumeilla (kuten Vauva.fi tai Kaksplus) on keskustelunavaus, jonka tarkoituksena on herättää vahvoja tunteita, ärsyttää tai synnyttää kiivasta väittelyä. Miesten ja isien rooli perheessä on yksi foorumien takuuvarmista tunteiden herättäjistä.
Karvosen Pentti kirjoitti:
Mun ainoa märkä päiväuni on J0el Hokka
Mikä hänessä viehättää?
Vierailija kirjoitti:
"Provo" (provokaatio) vauva- ja perhefoorumeilla (kuten Vauva.fi tai Kaksplus) on keskustelunavaus, jonka tarkoituksena on herättää vahvoja tunteita, ärsyttää tai synnyttää kiivasta väittelyä. Miesten ja isien rooli perheessä on yksi foorumien takuuvarmista tunteiden herättäjistä.
Menepä takaisin ylilaudalle.
Kuka? Joo KVG, mutta ei kiinnosta. Joku papparainen, julkkis tai jotain vastaavaa arvaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistutko millä tavalla miehenä perhe-elämään?
Anonyymeillä keskustelufoorumeilla (kuten Vauva.fi, Ylilauta tai Kaksplus) tietyt tarkasti muotoillut lauseet saavat miesten verenpaineen nousemaan sekunneissa. Nämä "täkyperäiset" kommentit iskevät suoraan miehiseen identiteettiin, isyyteen tai arjen panokseen.
Clooney oli hyvännäköinen 90-luvulla, mutta nykyään vanha pappa. Oma mieheni on samaa vuosikertaa, mutta näyttää 15 vuotta nuoremmalta, vaikkei yhtä komea olekaan kuin Clooney nuorempana.
Mulla on kotona kaksi lasta, se 3-vuotias ja tuo aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistutko millä tavalla miehenä perhe-elämään?
Maailman paras isä mukin olen saanut
En ole koskaan tykännyt. Jotenkin oudon näköinen. Jotenkin nyt harmaana vanhuksena menee.
Minä tykkäsin Bruce Williksestä ja Mel Gibsonista.
N 52
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt. Jotenkin oudon näköinen. Jotenkin nyt harmaana vanhuksena menee.
Minä tykkäsin Bruce Williksestä ja Mel Gibsonista.
N 52
Minulla melkein samat, mutta Mel Brooks tanssii susien kanssa jäi nuorena likkana mieleen
Clooney on ysärillä varmasti ollut monenkin naisen päiväuni, mutta nykyään on ihan vanha ukko. Ei sytytä.
Ei ole tyyliäni. Antonio Banderas ym. pitkälettiset ovat mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tyyliäni. Antonio Banderas ym. pitkälettiset ovat mieleeni.
Banderas oli nuorena kuuma.
En näe märkiä unia miehistä. Jos näen niin herään tahdonalaisesti ja lähetän kyseiselle miehelle varmuuden vuoksi verikirouksen, sillä tuollaiset unet eivät synny tyhjästä. Jos mies r aiskaa minua loitsien henkimaailmassa niin tulkitsen tämän ilmoituksena siitä ettei halua noudattaa lakia jolloin on itsekin vaapata riistaa kaikenlaiseen ilonpitoon.
En tiedä, mutta itse ajattelen juurikin noin ja ajatellut jo 90-luvulta saakka.
T. GC fani 😋