Puhelinliittymän vaihto
Olen tuossa näemmä tullut aikalailla nyhdetyksi Elisan taholta. Kk maksu on yli 35€ asiakkaana ollut jo Saunalahden ajoilta.
Kuinka se nyt tapahtuisi siististi? Ja mitä suosittelisitte?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin kesällä teliaan. Jätin telialle netin kautta soittopyynnön liirtymätarjouksiin liittyen. Pyysin tarjouksen kolmelle liitttmelle. He soittivat jq antoivat hintaan 22,99e/ liittymä ja tein sopimuksen. Samana päivänä elisalta tuli viestillä tarjous 19,90 ja parin päivän kuluttua 15,90. En tarttunut.
No ite oisin kyllä tarttunut kaikkein halvimpaan, mutta ei taida olla 5g noilla hinnoilla.
Oli 5g. En todellakaan halunnut jäädä Elisalle. Tökeröä hinnan nostoa oli eikä vanhoille asiakkaille mitään etuja. Saunalahdelta lähtien itsekin olin heidän asiakas. Täytyy vain joka vuosi nyt pyytää tarjous. Ensi vuonna dnalta.
Ihan samalla tavalla Telia nostaa jatkuvasti vanhojen asiakkaiden hintoja. Edullisen hinnan saa vain kun vaihtaa/on vaihtamassa jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et erityisemmin soittele, niin ehdottomasti MOI. 12€ kuukausimaksulla saat datailla niin paljon kuin haluat ja puhelut maksaa 0,06€ per minuutti korkeintaan 4€/kk. Eli yhteensä 16€ kuukaudessa jos puhut paljon. Nykyisin myös mobiilivarmenne kuuluu hintaan.
12€ liittymää ei ole enää, se maksaa nykyään 15€/kk.
Ahaa. Minulla on 5 liittymää MOI:lta ja niissä 12€, mutta ehkä olen saanut vanhana asiakkaana jotain etuja. On täysin eri asia maksaa 5x12€ kuin vaikkapa 5x35€ kuukaudessa (saati vuodessa).
12€ liittymää ei ole enää, se maksaa nykyään 15€/kk.