Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet humalassa?

Vierailija
08.10.2026 |

Itse naisena saan mieheltä usein kommenttia että minusta tulee aika usein hankala, kärjistävä, mahtaileva ja jopa riitaa hakeva. Itse koen että olevani humalassa rehellinen oma itseni ilman turhaa hymistelyä. Humalassa sanon jos ukko mielestäni käyttäytyy kuin lapsi, esim. Ei vie lautasta tiskikoneeseen niin saatan ärähtää että miten voi olla noin vaikeaa 45-vuotiaana perustiskihuolto.. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja hiljainen.

Vierailija
2/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että lopetin humalajuomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä kieltämättä ikävältä ihmiseltä humalassa. Ehkä kannattaa miettiä kannattaako alkoholia ottaa ollenkaan.

Vierailija
4/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina merkille pantavaa, jos ihmisen persoona muuttuu eriksi humalassa.

Esim. Ap on hymistelevä lammas selvin päin ja kännissä lataa suoraan mitä ajattelee. Ei menis mulla jatkoon.

Vierailija
5/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava ja puhelias.

Vierailija
6/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkoholia ottanut missään muodossa 6 vuoteen. Ei siitä ole minulle ilos, kaksi isoa tuoppia ja nukahdan. Nuorempana pari kertaa on herätetty pöydästä, kerran portsari kantoi pihalle. Aika nopeasti opin jo ennen parin kympin ikää, että alkoholi ei minulle sovi. 

Toki fiilistä on haettu sitten muualta, silloin kun menojalkaa vipatti. Ei, en ole narkki, olen kyllä kerran 4v sitten kahdenkympin pussin ostanut. Joo, ihan jees, eikä ollut krapulaa. Ei vain ollut oikeanlaista seuraa jotta olisi elämän riemu täysillä lävähtänyt esiin. Totesin kutenkin, kun kaveria ja sen "hupikäyttöä" katsoin, että en taida toisten edes kokeilla.  

Vierailija
7/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu ja filmaattinen, niin.

Vierailija
8/8 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on hankalia ja ärsyttäviä humalassa. Minä olen hiljainen ja kiva. En haluaisi olla naisen kanssa samassa tilassa joka on humalassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä