"Syntyvyys vähenee, omakotitaloja ei enää osteta."
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyskomplikaatioiden diagnosointi ja hoito on niin surkeaa, että jätin leikin 1. lapsen jälkeen.
Riskit on liian suuret, ja välitän elämänlaadustani.
Sama homma erotuksella, että minulla ei ole ensimmäistäkään. Ystäväni ei saanut apua ja nyt kärsii päivittäin kroonisista alaselkäkivuista, joka on mm puokiksi estänyt häneltä työn teon. Ei kiitos, minua ei tuohon huijata.
MIkä vika teissä on? Synnyttäminen on normaali asia naiselle.
Synyttäminen on vaarallisin asia naiselle. Naisten lantiota ei ole tehty vauvalle, jolla on syntyessään niin iso pää. Synyttäminen on ihmis naiselle kaikkien vaarallisinta kaikista nisäkkäistä. Kyllä se ymmärtää, kun katsoo historiaa taaksepäin ja lapsivuode kuolleisuus tilastoja, jotka olivat korkeat ja naisia edelleenkin kuolee synnytyksiin lääketieteen kehityksestä huolimatta. Raskaus ja synnytys ovat aina riskejä naiselle ja minusta ihmisellä on täysi oikeus kieltäytyä riskistä, joka voi vammauttaa loppuiäksi tai aiheuttaa kuoleman.
"Synyttäminen on vaarallisin asia naiselle. Naisten lantiota ei ole tehty vauvalle"
No nyt alkaa pilluteline-osastolla keulimaan, ei helvetti :D
Ja se pillukin on naisiin tehtaalla asennettu vain siksi, kun laadukkampia mulkeroita ei ollut hyllyssä just sillä hetkellä asennetaviksi??????
Mm tästä naiset näätte miesten "tason". Pysykää sinkkuina.
Maailmassa on miljardi ihmistä liikaa maapallon kantokykyyn verrattuna. Ei ole mitään syytä tehdä lapsia, jos ei ihan oikeasti itse halua.
Rikkaissa maissa, kuten pohjoismaissa on jo 25 vuotta syntyvyys vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta on mennyt usko tulevaisuuteen, usko miehiin ja usko oikeusjärjestelmään, usko siihen, että heidän lapsensa voisivat elää ja kasvaa turvallisessa ympäristössä siksi kannattaa tehdä oikein ja jättää lapset tekemättä, se vasta onkin rakkautta se.
Täytyy arvostaa kaikki antinatalisteja, juuri näin. 👏
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vakio työpaikka, säännölliset tulot, netto 2000e/kk ja maksan melkein tonnin vuokraa yksin, mutta pankki ei anna lainaa niin enpä paljon omakotitaloa hanki, vaikka haluaisinkin.
Tuttava yritti saada 20 000€ taloon. Pankki ei myöntänyt. Osti sitten auton ja maksoi lähes 40 000€. Myi pois, osti sen talon ja halvan auton
Jostain syystä etniset ihmiset eivät halua olla pankin orjia asuntolainoineen 20-30 vuotta. Sehän kaataa koko ilmaisen Kela-asumisen idean että pitäisi maksaa asuntolainaa ja etsiä siihen itse rahat.
Sikäli mikäli täällä enää vakitöitä olisikaan niin useille niin valkoisille kuin etnisille tarjolla.
Tee-itse hartiapankki rakentajat alkaa harventua nykyisissä ikäluokissa selvästi eivätkä he flippaile rakentamiaan ok-taloja kuten helpon rahan etsinnässä olevat tapetinvaihtajat asunto-osakkeilla tekee.
Erot on yleisiä kohta se talo menee kuitenkin myyntiin kun sukset menee ristiin.
Ei niitä valesokkeli kämppiä uskalla ostaa, onko ihmekään. Eikä niihin varmaan saa edes lainaa.
Naisilta on mennyt usko tulevaisuuteen, usko miehiin ja usko oikeusjärjestelmään, usko siihen, että heidän lapsensa voisivat elää ja kasvaa turvallisessa ympäristössä siksi kannattaa tehdä oikein ja jättää lapset tekemättä, se vasta onkin rakkautta se.