Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntija vaatii velkajarrus sijaan työttömyysjarrua. Yksi työtön maksaa 2 miljoona euroa yhteiskunnalle puhumattakaan

Vierailija
30.09.2026 |

inhimillisestä kärsimyksestä. Nyy on vaarana, että nuorista tulee syrjäytymään iso joukko jos jotain ei tehdä.

Esim. vuorotteluvapaan palautus toisi nuorille 8000 työpaikkaa ja he saisivat jalan oven rakoon työelämässä, mutta hallitus ei tähön suostunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei työttömälle anneta sitä kahta milliä?

Vierailija
2/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajan elinkaarikustannus on vain 1 miljoona. Niitä saa kaksi yhden hinnalla ja vasemmisto tietää tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi sopia pomon kanssa, että on vuoden pois palkattomalla vapaalla jos pomo ottaa nuoren töihin siksi aikaa. Ei siihen valtiota tarvita vaan voi olla itse aktiivinen.

Vierailija
4/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuuttajan elinkaarikustannus on vain 1 miljoona. Niitä saa kaksi yhden hinnalla ja vasemmisto tietää tämän.

yksi poersu maksaa pari miljoonaa tälle yhteiskunnalle pelkästään suorina kuluina

Vierailija
5/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija alkaa sitten itse kokeilla jarrua ja olemaan rahatta. Eikä siirrä köyhyyttä muille.

Vierailija
6/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi sopia pomon kanssa, että on vuoden pois palkattomalla vapaalla jos pomo ottaa nuoren töihin siksi aikaa. Ei siihen valtiota tarvita vaan voi olla itse aktiivinen.

Ei se noin ole. Vuorotteluvapaassa tuli lain mukaan palkata työtön nuori. Nythän ongelmana on että suurtyöttömyyden aikana ei palkata nuoria työttömiä. Eli ehdotuksesi ei auta yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi