Homosivarit poisti ketjun
Kommentit (5)
Vassareilla on kieli ruskeana ryz zän per seessä. Neuvostoliiton aseet ovat rauhan aseita jne.
Homous on aivovamma joka on syy miksi homot ei joudu rintamalle.
Inceliä harmittaa, kun sivarit panee kaikki pllut sen odottaessa kuolemaa poterossa!
Ei saa kiusata vammaisia! Sivari on myös ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata vammaisia! Sivari on myös ihminen.
Inceli voisi kokeilla olla vaikka therian, niin mahkut paranisi. Sivariksi siitä ei ole, kun pitäisi poistua laumasta ja ajatella omilla aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Homous on aivovamma joka on syy miksi homot ei joudu rintamalle.
Puolustusvoimien terveystarkastusohjeessa on muuten mainittu toimintakykyä haittaava homoseksuaalisuus perusteeksi C-papereille.
Ja poistuu tämäkin ketju. Hanki ap elämä.
Minä olen jo 13vuotta ja aion käydä armeijjaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo 13vuotta ja aion käydä armeijjaa.
Ap
Niin enkä sio juurikaan homostella enkä olla sivarina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Inceliä harmittaa, kun sivarit panee kaikki pllut sen odottaessa kuolemaa poterossa!
Opin tämän ukrainalaiselta sotilaskarkurilta paikallisella uimarannalla, kun se otti aurinkoa kahden ukrainattaren välissä käsi molempien takapuolella.
Elämä on valintoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin tämän ukrainalaiselta sotilaskarkurilta paikallisella uimarannalla, kun se otti aurinkoa kahden ukrainattaren välissä käsi molempien takapuolella.
Voi teitä homopoikia kun olette hauskoja D:
Niin pelkään kyllä olevani homo ja siksi olen tänne näitä postannutkin.
Ap olen
Joona 13vee sedät älkää vaivautuko. Karkaan kotoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä homopoikia kun olette hauskoja D:
yhy yhy mutku homo! Eipä kyllä haittaa yhtään olla homo, kun rahaa pldua riittää!
Mites inselillä?
Mene kuule keskenäs rintamalle