Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten olette ratkaisseet päivähoito-ongelmat?

Vierailija
31.05.2007 |

esim meillä voi tulla tilanne että iltavuorot osuu kohdalleen, ja pk menee viimeistään puoli kuusi kiinni... sukulaisia ei ole eikä kyllä varaa palkatakaan ketään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen yötyötä (jaan aamulehteä) n. klo 02-06, mies tekee päivätöitä klo 8-16. Ei tarvi viedä lapsia (4v ja alle 1v) hoitoon.

Vierailija
2/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa kuin hoitopaikat, ja paljon kätevämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoteja joissa ympärivuorokautinen hoito. Oletko ottenut selvää sellaisesta mahdollisuudesta? Ne tarkoitettu nimenomaan vuorotyötä tekeville.

Vierailija
4/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä sellaista vuorotyötä, että voitas viedä paikka niiltä jotka oikeesti tarvii. Kyse on niistä päivistä, jolloin molempien työt vaikka loppuu vasta viideltä. Nytkin meillä on kaksi lasta kahdessa eri pk:ssa... kivat matkat.

Vierailija
5/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä teen yötyötä (jaan aamulehteä) n. klo 02-06, mies tekee päivätöitä klo 8-16. Ei tarvi viedä lapsia (4v ja alle 1v) hoitoon.

Vierailija
6/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin/kunnan on keksittävä joku ratkaisu. Mutta ihan ensiksi teidän on kyllä ilmoitettava päiväkotiin että on tarvetta satunnaiselle iltahoidolle.

Vierailija
8/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin neljä vuotta. Itse asiassa ihan täysiä työpäiviä lastenhoidon ohella.

Nyt lapseni ovat 5 ja 3 ja menevät syksyllä hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi