Olenko Bitch? Mieheni on rikas DI ja itse elän ylellisyyttä tihkuvaa kotirouvan elämää
Iso omakotitalo on ihana. Olen kotirouva ja mieheni DI💕
Käyn viikottain kauneushoitolassa, kampaajalla, kynsistudiossa ja hieronnassa. Nautin
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas sinä olet.
Kade
Vierailija kirjoitti:
EVVVK
Lopeta valitus 😻
Olet mielenterveyspotilas ja muistutat, miten mielenterveyspalveluista on vähennetty liikaa.
Huomaa että SOTE leikkaukset vaikuttaa. MT ongelman lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielenterveyspotilas ja muistutat, miten mielenterveyspalveluista on vähennetty liikaa.
Kade kade kade
Ei bitch vaan bimbo. Ja mies saleen paljon vanhempi ja ruma kuin synti
Olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta ja mieheni on varakas ja itse opiskelen ja teen keikkoja paljon pienemmät tulot. Menot kyllä on jaettu. . Minulla ei ole tullut kertaakaan että eläisin miehen rahoilla ja käyttäisin hänen rahoja omiin kauneustoimiin, ripset ja jne. Mies on itse omalla rankalla työllä ansainut rahat. Ja auttaa kyllä jos pyydän, mutta jos itselläni on myös rahaa niin itsetunto ei anna lokkeilla toisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kade kade kade
Kadehdin sinua yhtä paljon kuin muitakin pummeja ja seksityöläisiä joilla ei ole muuta annettavaa tähän maailmaan kuin haarojensa levittäminen miehelle/miehille
Ap: sta tulee mieleen joku mutsin ja faijan perhetuttu. Paluu 1970 - 1980 - luvulle.
Vieläkö joku elää noin vanhanaikaista elämää? Kiehtova ajatus. Tuosta vois kirjoittaa romaanin.
Ei, en ole kade. Minulla on tarpeeksi omaisuutta. Elämänarvoni eivät perustu materialismiin.
.
Näissä DI ym. porukoissa ajattelutapa on varsin pintapuolinen ja lyhytnäköinen.
Maapallon kestokyky ei riitä enää luonnon riistämiseen eikä loputtomaan kuluttamiseen.
Koulutettujen ihmisten luulisi ymmärtävän globaaleja ongelmia. Tuskin ap on korkeasti koulutettu. Mikäs siinä.
Nice