Tuusula, Kerava vai Järvenpää?
Kommentit (7)
Itse voisin muuttaa myös keravalle, mutta Järvenpää ei innosta. Mitä tulee tuusulan tylsyyteen, niin mitä täällä sitten pitäsi olla?
Mä tykkään että täällä on tylsää ja rauhallista, tää on hyvä paikka kasvattaa lapsia. Me asutaan Hyrylän alueella.
parhaat kulkuyhteydet joka suuntaan. Tasokkaampi kuin järvenpää.
Tuusula varmaan kiva joillekin lapsiperheille, mutta tosiaan oma auto pakollinen, ja siellä ei niin kovati ole mitään ostospaikkoja, joten täytyy aina lähteä Keravalle tai järvenpäähän..
Keravalla parhaat kaupat ja liikkeet.
pääsee junalla nopsasti Hesaan, mutta aika tylsä punikkikaupunki se muuten on. Tusari taas on ruuhkainen, ja jos joutuu menemään sitä ja Kehä III:a töihin, ei voi kuin huutaa apua.
Muista kahdesta en tiedä mitään.
ei oikein sytytä, kuollut kävelykatu keskustassa....Keravalta on hyvät yhteydet jokapaikkaan ja kiva kävelykatu, jonka ympärillä kivoja liikkeitä. ja tietysti Anttila ja Prismakeskus, tulossa city-marketti. Kallistun gallupissa keravan kannalle, vaikka olenkin itse Tuusulasta.
Up! Kiinnostaa! Päivähoitotilanne, koulut jne :)
Paras kaupunkina ja kulkuyhteydet on parhaat. Tuusula on hajanainen ja tylsä, pakko olla oma auto käytössä, ei kulje junat eikä kunnolla bussitkaan. Jäke on huonontunut paljon viime vuosina.