Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt mitä teen tuon 1,5 v kanssa!

Vierailija
30.05.2007 |

Se on huutanut jo vartin, eikä sitä saa millään rauhoittumaan. Sylistä rimpuilee. Olen hieronut mahaa, se ärsyttää samoin kuin muu koskettaminen. SIllä on aina ollut mahavaivoja, mutta lääkärit ei ota kuuleviin korviin kun ei ole muita oireita. Mitä mä voin tehdä? Mä olen niin lopen uupunut tähän jatkuvaan huutoon ja itkuun, kun sitä ei saa hiljaiseksi! VOinko vaan mennä yksityiselle ja sanoa, että nyt perkele tutkitte mikä tällä on!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ja syy oli vilja-allergia. Eli vie nyt ihmeessä lääkäriin ja rupea selvittämään.

Vierailija
2/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika teki itkun kanssa n. kerran viikossa, ja suolessa oli iso ulostetulppa joka piti " räjäyttää" auki kunnon ulostuslääkkeillä.

Nyt poika nukkuu ja syö hyvin eikä itke enää kakkaa tehdessään.

Vierailija
4/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie yksityiselle jos teillä on vakuutus tai rahatilanne muuten sallii. Ja mahdollisimmaan pian. Turhaa on pienen kärsiä, ei ole normaalia!!!!

Vierailija
5/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyt 1.9 v ikäinen tyttö teki tuota samaa, varsinkin kun vuoden iässä lopetin imettämisen ja alettiin antaa maitoa, heräsi aina päiväunilta kesken itkien yms. oli muutenkin tosi kärttyinen koko ajan. Todettiin maito- ja vilja-allergiat ja tyttö muuttui aivan toisenlaiseksi! Ei myöskään antanut esim. hieroa vatsaa eikä muutenkaan koskea, tuntui ilmeisesti inhottavalta. Terveyskeskuslääkäri sanoi, että ei noin pienillä voi olla mitään allergiaa, niinpä mentiin lastenlääkäriasemalle allergialääkärille, onneksi!

Vierailija
6/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolalääkäri vähätteli. Onkohan meillä sama neuvola...?